Test tråd Februar/Marts

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Mcr skriver:

Så fik vi snakkede med fertilitetslægen og vi fik lagt en god solid plan

han Bekræfter at jeg havde ægløsning i weekend  så vi krydser lidt ekstra finger og tær

plan blev at jeg skulle starte på nogle piller, mens jeg har mens.

De skulle  hjælpe med at skabe et stærkt æg, når jeg har taget dem skal vi ind på sygehuset og scannes for at se om æget er vokset og er klar. Når den er klar så for jeg en sprøjte hvor vi så skal være sammen på dagen og 2 dage efter.

det er endelig en dejlige fornemmelse at der er nogen til at hjælp os nu

han mistænker at jeg har PCOS da jeg har mange æg om min æggestok. 

så jeg er spændt og mega nervøse for de næste 2 uger

Ej hvor godt, det lyder som en mega god plan!! Dejligt! Selvom vi selvfølgelig håber der var bid i weekenden

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar

Lulu86

Profilbillede for Lulu86

Jeg føler ikke jeg burde skrive, for er bange for at jinxe det hele, især fordi jeg har adenomyose (og dermed udfordringer).

Men! Igår tog jeg lige en hjemmetest (og fik for første gang 2 fine streger) så jeg kunne forberede mig på blodprøve svaret idag ��

HCG var på 140 i dag, 4+0, så jeg er forsigtigt optimistisk, omend der er lang vej endnu til at stå med en lille blyp i sidste ende.

Så mit lille 5 dages fryseæg (en fin 4AA) må meget gerne blive siddende derinde til en lille halloween baby����

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

22. februar

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Lulu86 skriver:

Jeg føler ikke jeg burde skrive, for er bange for at jinxe det hele, især fordi jeg har adenomyose (og dermed udfordringer).

Men! Igår tog jeg lige en hjemmetest (og fik for første gang 2 fine streger) så jeg kunne forberede mig på blodprøve svaret idag ��

HCG var på 140 i dag, 4+0, så jeg er forsigtigt optimistisk, omend der er lang vej endnu til at stå med en lille blyp i sidste ende.

Så mit lille 5 dages fryseæg (en fin 4AA) må meget gerne blive siddende derinde til en lille halloween baby����

Sådan! Forstår fuldt ud din tilbageholdenhed, men to streger er jo første skidt! Dejligt

Anmeld Citér

23. februar

Momtobe3

Profilbillede for Momtobe3
Mcr skriver:

Åh den følelse kender jeg ALT ALT FOR godt

jeg er heller ikke overbevis om at den vil

blive positiv nu desværre…

vi skal faktisk snakke med en fertilitets læge i morgen og måske få lagt en plan om hvordan vi bedst gør det her…

men 5 dage inden mens og ja hvis jeg kender mig selv godt nok kan jeg ikke lade hver med at gøre det hver anden dag derefter…

hvad med dig ? Er du også en test narkoman eller du den mere rolig type? 

Tror lidt en blanding �� 

Jeg tror jeg lige har fået det de kalder implantationsblødning, eller det håber jeg ihvertfald  

Anmeld Citér

23. februar

Momtobe3

Implantationsblødning 7 dage efter ægløsning?

Andre som har oplevet denne blødning og er det et godt tegn? 

Anmeld Citér

23. februar

Mcr

Profilbillede for Mcr
Momtobe3 skriver:

Jeg har ind nu ikke oplevet det.

førstegang jeg var gravid med min datter blødte som jeg havde en normal mens mandag til fredag .

Så pas tro det er gode tegn

Anmeld Citér

24. februar

Dukkeansigt

Profilbillede for Dukkeansigt
Momtobe3 skriver:

Jeg tror jeg prøvede det her for 6 dage siden. 
det var ganske kort, men også en blødning hvor jeg tænkte ‘det var da et mærkeligt tidspunkt’

jeg har derefter kunne teste mere og mere positiv.

dog er det jo ikke til at sige om det var det, men det ville give mening for mig hvis det var. 

Så jeg tænker hvis det var en implantationsblødning du havde, ville det jo give mening ift. hvor du er i din cyklus  

Anmeld Citér

24. februar

Momtobe3

Dukkeansigt skriver:

Jeg tror jeg prøvede det her for 6 dage siden. 
det var ganske kort, men også en blødning hvor jeg tænkte ‘det var da et mærkeligt tidspunkt’

jeg har derefter kunne teste mere og mere positiv.

dog er det jo ikke til at sige om det var det, men det ville give mening for mig hvis det var. 

Så jeg tænker hvis det var en implantationsblødning du havde, ville det jo give mening ift. hvor du er i din cyklus  

Ja det er også det jeg tænker. 

Men syns desværre bare at jeg bløder lidt for meget. Det er ikke som mens og mest når jeg ha været på toilettet, som om det lige bliver provokeret af at man tisser. Men nu må vi se, jeg kan vidst teste den 2 marts

Anmeld Citér

24. februar

Mcr

Profilbillede for Mcr
Momtobe3 skriver:

Ja det er også det jeg tænker. 

Men syns desværre bare at jeg bløder lidt for meget. Det er ikke som mens og mest når jeg ha været på toilettet, som om det lige bliver provokeret af at man tisser. Men nu må vi se, jeg kan vidst teste den 2 marts

Det lyder underligt er det over flere dage ? 

jeg tro jeg havde min første pletbødning/implationsblødning

jeg var i bade dog vaske mig da jeg så tager hånde væk ser jeg en smule blod det så frisk og Rosa, men ja bare en lille smule

jeg skulle sigen havde mens om 4 dage og jeg havde positiv ægløsning for en uge siden

så jeg krydser for alle både dem som lykkes og dem som kæmper

Anmeld Citér

25. februar

Mcr

Profilbillede for Mcr

Undskyld for spammet men jeg tog en tidlig test som jeg følere giver en skygge streg kan i se noget ? 

eller fantasere jeg bare ? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.