Test tråd Februar/Marts

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts

Mcr

Profilbillede for Mcr
Kokomom skriver:

Update fra min ægløsning test, det er så blevet til en positiv graviditetstest med termin i start december. 

Stor tillykke det er en dejlig nyhed, især hvis det er det man ønsker

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts

Kokomom

Profilbillede for Kokomom
Mcr skriver:

Stor tillykke det er en dejlig nyhed, især hvis det er det man ønsker

Jeg troede faktisk ikke jeg kunne blive gravid da jeg har været igennem fertilitetsbehandling uden held. 

Det var bestemt ikke planlagt, vi vil gerne have børn men det skulle ikke have været nu. 

Kæresten ved det ikke endnu, er nervøs for at fortælle det

Anmeld Citér

23. marts

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Kokomom skriver:

Update fra min ægløsning test, det er så blevet til en positiv graviditetstest med termin i start december. 

Stort tillykke. Jeg håber, at du har fået fortalt det til kæresten og at i finder ud af det sammen

Anmeld Citér

23. marts

Kokomom

MortilF+V skriver:

Stort tillykke. Jeg håber, at du har fået fortalt det til kæresten og at i finder ud af det sammen

Ikke endnu. Jeg ser ham først på søndag igen og det ikke noget jeg vil sige over telefonen men er så nervøs da det ikke er planlagt 

Anmeld Citér

24. marts

MortilF+V

Kokomom skriver:

Ikke endnu. Jeg ser ham først på søndag igen og det ikke noget jeg vil sige over telefonen men er så nervøs da det ikke er planlagt 

Det kan jeg godt forstå. Det skal siges ansigt til ansigt Det er helt forståeligt, at du er nervøs. Det er også lang tid at gå alene med det.

Anmeld Citér

24. marts

Kokomom

MortilF+V skriver:

Det kan jeg godt forstå. Det skal siges ansigt til ansigt Det er helt forståeligt, at du er nervøs. Det er også lang tid at gå alene med det.

Meget. Det er også hårdt. Men er overrasket over hvor hurtigt jeg får symptomer denne gang, med min søn var jeg længere henne før der kom kvalme og endnu længere før ømme bryster og træthed, denne gang er jeg ramt allerede nu af alle 3. 

Anmeld Citér

24. marts

MortilF+V

Kokomom skriver:

Meget. Det er også hårdt. Men er overrasket over hvor hurtigt jeg får symptomer denne gang, med min søn var jeg længere henne før der kom kvalme og endnu længere før ømme bryster og træthed, denne gang er jeg ramt allerede nu af alle 3. 

Det må virkelig være hårdt at stå I,  som du selv skriver.

Ja, det er jo meget forskelligt, hvordan man rammes af symptomer, også fra en graviditet til den næste. 

Ved min ældste datter, opdagede jeg først graviditeten, da jeg fik en anderledes fornemmelse i kroppen og nærmest vidste, at jeg var gravid, inden jeg tog testen. Jeg var 6+6.

Med den mindste, fik jeg allerede voldsomme lændesmerter, svimmelhed og øg ømme bryster, da jeg var 3+ og testede positiv 3+4.

Anmeld Citér

24. marts

Kokomom

MortilF+V skriver:

Det må virkelig være hårdt at stå I,  som du selv skriver.

Ja, det er jo meget forskelligt, hvordan man rammes af symptomer, også fra en graviditet til den næste. 

Ved min ældste datter, opdagede jeg først graviditeten, da jeg fik en anderledes fornemmelse i kroppen og nærmest vidste, at jeg var gravid, inden jeg tog testen. Jeg var 6+6.

Med den mindste, fik jeg allerede voldsomme lændesmerter, svimmelhed og øg ømme bryster, da jeg var 3+ og testede positiv 3+4.

Ja det er utroligt til forskel der kan være. Håber dog bare kun det er lige nu, håber virkelig ikke kvalmen bliver værre

Det super hårdt, men det næsten mere hårdt at jeg ikke ved hvordan han vil reagere. Vi har snakket om at ville have en, men ikke så hurtigt.

Anmeld Citér

24. marts

MortilF+V

Kokomom skriver:

Ja det er utroligt til forskel der kan være. Håber dog bare kun det er lige nu, håber virkelig ikke kvalmen bliver værre

Det super hårdt, men det næsten mere hårdt at jeg ikke ved hvordan han vil reagere. Vi har snakket om at ville have en, men ikke så hurtigt.

Er du meget slemt ramt af kvalme? Det må godt nok være ubehageligt. Jeg håber, at det går hurtigt over

Det at i trods alt har snakket om et kommende barn, kan forhåbentlig gøre det lidt nemmere for ham at forholde sig til situationen  Det virker umiddelbart til, at I begge ønsker et barn sammen. 

Anmeld Citér

24. marts

Lulu86

Profilbillede for Lulu86

Skal måske bare lige ud med lidt tanker, de har det med at rumstere mere og mere, når man prøver at ignorere dem.

Jeg var til tidlig scanning her i torsdag, og fik set et fint lille hjertblink, så det var jo super dejligt i sig selv... men... hun ville se mig til en ekstra scanning om 2 uger fordi der ikke helt var så meget fostervand (jeg synes heller ikke jeg ligesom så den der sorte "plet" som man kan se hvis man googler scanningsbilleder for uge 7/uge 8.

Så lige nu lever håbet side om side med lidt angst for hvad det mon betyder med mindre fostervand end normalt så tidlig i graviditeten. Og jeg krydser alt hvad der kan for at det er godt nyt her 2/4

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.