Test tråd November/December

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar

RG

Profilbillede for RG

Hvilke ægløsningstest bruger i. For de 2 sidste cyklus har jeg brugt dem fra normal. Egentligt bare fordi jeg nemt kan svinge ind forbi på vej hjem fra arbejde.

Men syntes ikke jeg kan få en positiv på dem. Og det er så frustrerende.

Så tænker jeg vil prøve noget andet næste cyklus.

Så kan man mærke hvor lidt tro jeg har på projektet. Skulle have ægløsning en af de her dage. Og har allerede givet op på denne cyklus

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar

Mcr

Profilbillede for Mcr

Hvilke ægløsningstest bruger i. For de 2 sidste cyklus har jeg brugt dem fra normal. Egentligt bare fordi jeg nemt kan svinge ind forbi på vej hjem fra arbejde.

Så kan man mærke hvor lidt tro jeg har på projektet. Skulle have ægløsning en af de her dage. Og har allerede givet op på denne cyklus

vi prøvede at bruge denne her 

men selv med den her kan vi åbenbart ikke blive gravide ..

tog en tidlig test 4 Dage forvent mens og tydelig negativ ..

Og jeg blødt en smule i går som så stoppede ret hurtigt..

Og nu kan jeg mærke at sorgen, frustrationen og magtesløshed rammer mig hårdt

alt i mens er min partner bare lykkelig for at han ikke har flere lige nu

Anmeld Citér

26. januar

Mcr

Profilbillede for Mcr
Mcr skriver:

men selv med den her kan vi åbenbart ikke blive gravide

tog en tidlig test 4 Dage forvent mens og tydelig negativ

Og jeg blødt en smule i går som så stoppede ret hurtigt

clearblue Advanced Digital

Anmeld Citér

26. januar

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
RG skriver:

Jeg bruger også clearblue advanced digital og så supplerer jeg med nogle billigere fra baby plan de dage jeg tester to gange når det er lige op over. Clearblue er nemlig ret dyre, men gode

Anmeld Citér

26. januar

Sommersol2021

Mcr skriver:

men selv med den her kan vi åbenbart ikke blive gravide ..

tog en tidlig test 4 Dage forvent mens og tydelig negativ ..

Og jeg blødt en smule i går som så stoppede ret hurtigt..

Har du testet efter du blødte? Hvis det ikke er ægte mens betyder det jo ikke at det er dømt ude endnu? 

Er din partner ikke så hooked på baby lige nu dag? 

Anmeld Citér

26. januar

Mcr

Profilbillede for Mcr
Sommersol2021 skriver:

Har du testet efter du blødte? Hvis det ikke er ægte mens betyder det jo ikke at det er dømt ude endnu? 

Er din partner ikke så hooked på baby lige nu dag? 

Jeg pletblødt igen og tog en tidlig test i morges negativ..

han svinger ene øjeblik vil han gerne det næste er han lykkelig for at vi ikke har en mere….

men ja det bliver nogle trælse dag at gå igennem så det bliver rart at være alene hjem….

jeg er bare skuffet på mig sig ! Vi gjord det da den var super høj chance og alligevel ingen baby

Anmeld Citér

26. januar

Sommersol2021

Mcr skriver:

Jeg pletblødt igen og tog en tidlig test i morges negativ..

han svinger ene øjeblik vil han gerne det næste er han lykkelig for at vi ikke har en mere….

men ja det bliver nogle trælse dag at gå igennem så det bliver rart at være alene hjem….

jeg er bare skuffet på mig sig ! Vi gjord det da den var super høj chance og alligevel ingen baby

Æv okay. 

Det lyder heller ikke helt nemt, at I ikke vil det lige meget. 

Samme her, vi rammer stort set altid den første dag den siger Max og som regel en gang eller to mere i det rigtige vindue. Stadig ingen gevinst efter 12 mdr. 

Anmeld Citér

27. januar

Mcr

Profilbillede for Mcr
Sommersol2021 skriver:

Æv okay. 

Det lyder heller ikke helt nemt, at I ikke vil det lige meget. 

Samme her, vi rammer stort set altid den første dag den siger Max og som regel en gang eller to mere i det rigtige vindue. Stadig ingen gevinst efter 12 mdr. 

Nej på igen måde..

jeg har sådan haft ondt i brysterne så jeg troede nu var den der men nej, mens er begyndt i dag så ja nu skal jeg bare sluge nødden..

Håber den bliver hurtig overstået så vi kan starte på en frisk om 2 ugers tid

det er da dybt frustrerende, og især når det er stået på så længe, vi er også ved at ramme de 12 måneder...

Hvad er jeres næste step ?

Hver gang jeg er til gynækolog for jeg altid af vide '' i kan sagtens blive gravide i har jo gjort det engang før'' ''Det skal nok komme du har sådan nogle fine æggestokke''

bliver sindsyg hvis jeg skal høre på mere af det pis, for ja vi har et barn men hun tog også 10 måneder om at blive skabt, jeg er i mellem tiden blevet 30 snart 31 og min partner er 39... 

Anmeld Citér

27. januar

Sommersol2021

Mcr skriver:

Nej på igen måde..

jeg har sådan haft ondt i brysterne så jeg troede nu var den der men nej, mens er begyndt i dag så ja nu skal jeg bare sluge nødden..

Håber den bliver hurtig overstået så vi kan starte på en frisk om 2 ugers tid

det er da dybt frustrerende, og især når det er stået på så længe, vi er også ved at ramme de 12 måneder...

Hvad er jeres næste step ?

Hver gang jeg er til gynækolog for jeg altid af vide '' i kan sagtens blive gravide i har jo gjort det engang før'' ''Det skal nok komme du har sådan nogle fine æggestokke''

bliver sindsyg hvis jeg skal høre på mere af det pis, for ja vi har et barn men hun tog også 10 måneder om at blive skabt, jeg er i mellem tiden blevet 30 snart 31 og min partner er 39... 

Mega frustrerende. Vi har også en i forvejen og har været gravid 4 gange men mistet de andre. Så skørt det ikke er sket længe nu. 

Vores next step er fertilitetsbehandling. Vi er udredt og er spritnormale begge to på alle prøverne. Nu er vi bare på ventelisten til behandling. Vi prøver denne + 2 cykli mere og så er det med hjælp derfra. 

Når I har ramt de 12 måneder har I jo ret til behandling. Lyder som om vores situation er lig hinanden. Jeg har også ramt 31 nu. Vil I overveje at få hjælp eller hvad tænker din partner der? 

Anmeld Citér

28. januar

Mcr

Profilbillede for Mcr
Sommersol2021 skriver:

Mega frustrerende. Vi har også en i forvejen og har været gravid 4 gange men mistet de andre. Så skørt det ikke er sket længe nu. 

Vores next step er fertilitetsbehandling. Vi er udredt og er spritnormale begge to på alle prøverne. Nu er vi bare på ventelisten til behandling. Vi prøver denne + 2 cykli mere og så er det med hjælp derfra. 

Når I har ramt de 12 måneder har I jo ret til behandling. Lyder som om vores situation er lig hinanden. Jeg har også ramt 31 nu. Vil I overveje at få hjælp eller hvad tænker din partner der? 

Jeg er så vred og frustreret at jeg lige de dage jeg har fået det samt de dagen efter skal man ikke sige for meget til mig…

åh hvor spændende at se hvad de kan hjælpe med hvordan de kan hjælp.

jeg håber da at der sker et mirakel for os begge de næste par måneder

ja vi for nok brug for hjælp, vi kan nemlig ikke knalde som kaniner da jeg døjer med underlivs smerte som gør at sex er begrænset. Men at søge om hjælp er hårdt for min partner på så mange underlig parametre han frygter dårlig nyheder, han frygter en forfærdelig graviditet og en forfærdelig efter fødsel… så han har lovet mig at om 2 måneder så er han mental klar… så krydser finger for at han holder det han lover men er også bange for at de ikke vil hjælpe os grundet over vores bmi 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.