Test tråd November/December

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Mcr skriver:

Nå men stadig ingen mens og det er ser ud til at jeg hopper en cyklus over

var ved en gynækolog som scannede mig og sagde at jeg ikke ligner en som skulle havde mens men at min højer æggestok klar til ja hvad hedder det nu

Så jeg tænker at vi skal havde fundet min ægløsnings test klar til weekend

Nå ej hvor skørt, så får du bare helt vildt sent ægløsning lige denne gang? Mærkeligt. Men godt med en scanning så du har fået noget info.

Jeg forventer næste ægløsning om en uges tid. Jeg blev spurgt 3(!) gange i går på arbejde, om jeg enten er gravid eller skal skal have nr 2. Ouch. Jeg ser ikke gravid ud, men 3 af mine kollegaer venter, så nu kigger folk på mig også med skævt smil på. Suuuper 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar

Mcr

Profilbillede for Mcr
Sommersol2021 skriver:

Nå ej hvor skørt, så får du bare helt vildt sent ægløsning lige denne gang? Mærkeligt. Men godt med en scanning så du har fået noget info.

Jeg forventer næste ægløsning om en uges tid. Jeg blev spurgt 3(!) gange i går på arbejde, om jeg enten er gravid eller skal skal have nr 2. Ouch. Jeg ser ikke gravid ud, men 3 af mine kollegaer venter, så nu kigger folk på mig også med skævt smil på. Suuuper 

Jeg tro sq den er der

Jeg har siden ægløsning haft mega meget ondt i maven, mange jag og stik

Jeg håber det er et godt tegne

tager en tidlig test fredag da det er over en uge siden ægløsning og håber på det er mit lille mirakel..

Men det kan sagtens også være min krop der fu** med mig efter den vælgere springe en cyklus over....

Håber det første tro på det sidste 

Anmeld Citér

22. januar

RG

Profilbillede for RG

Krydser fingre for at i andre rammer den.

Jeg venter på ægløsning.

Havde for et par dage siden udflåd der tydede på ægløsning. Men alle test negativ. Plejer at se en forhøjning på ægløsning omkring cyklus dag 18, hvilket vil være på lørdag. Men dog ikke altid jeg fanger en 100% positiv. Vi prøver at give max gas med sex denne gang både længe inden forventet ægløsning og efter. Men hvor er det svært når det bliver "tvunget".

Anmeld Citér

23. januar

Sommersol2021

RG skriver:

Krydser fingre for at i andre rammer den.

Jeg venter på ægløsning.

Havde for et par dage siden udflåd der tydede på ægløsning. Men alle test negativ. Plejer at se en forhøjning på ægløsning omkring cyklus dag 18, hvilket vil være på lørdag. Men dog ikke altid jeg fanger en 100% positiv. Vi prøver at give max gas med sex denne gang både længe inden forventet ægløsning og efter. Men hvor er det svært når det bliver "tvunget".

Samme her, eller min clearblue test siger “høj” nu, så det er ved at være tæt på. Vi synes også det er svært med tvungen sex. Er ved at køre død i det og bliver lidt trist over det

Anmeld Citér

23. januar

Mcr

Profilbillede for Mcr

Åh det kribler i mig at tag en til af dyre tidlige graviditets test

jeg har har prøvet en den var negativ

jeg følere mig som en test narkoman

jeg kan ikke vente en uge mere jeg er alt for utoldmodig

Anmeld Citér

23. januar

Sommersol2021

Mcr skriver:

Åh det kribler i mig at tag en til af dyre tidlige graviditets test

jeg har har prøvet en den var negativ

jeg følere mig som en test narkoman

jeg kan ikke vente en uge mere jeg er alt for utoldmodig

Hvis du ikke kan vente, kan du så ikke tage en af de billige hver morgen? Så kan du følge med. Men det er jo stadig meget tidligt  

Jeg bryder mig ikke så meget om de der 5 min ventetid, så jeg venter altid til 3+5 men ved mange tester meget tidligere herinde 

Anmeld Citér

24. januar

Mcr

Profilbillede for Mcr
Sommersol2021 skriver:

Hvis du ikke kan vente, kan du så ikke tage en af de billige hver morgen? Så kan du følge med. Men det er jo stadig meget tidligt  

Jeg bryder mig ikke så meget om de der 5 min ventetid, så jeg venter altid til 3+5 men ved mange tester meget tidligere herinde 

Ja du siger sq noget jeg tro bare at jeg har brug for hurtig afklaring efter som denne cyklus er gået helt i Kuku

men den var tydelig negativ og ja jeg burde havde set den komme

jeg må bare vent til næste uge

men så svært især for mig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

24. januar

Sommersol2021

Mcr skriver:

Ja du siger sq noget jeg tro bare at jeg har brug for hurtig afklaring efter som denne cyklus er gået helt i Kuku

men den var tydelig negativ og ja jeg burde havde set den komme

jeg må bare vent til næste uge

men så svært især for mig

Forstår godt du trænger til afklaring oven på den cyklus! Jeg synes bare man bliver bims hvis man så er i tvivl om der er en streg. Så sover jeg ikke et døgn indtil jeg kan teste igen. Så jeg har brug for det er enten eller

Men det jo stadig mega tidligt for dig, den kan sagtens nå at blive positiv! 

Anmeld Citér

24. januar

Sommersol2021

Min ægløsningstest er positiv i dag, så nu går jeg også ind i venteperioden. Vi kan dog ikke være sammen i dag, men var det i går og kan igen i morgen. Håber det er nok

Anmeld Citér

25. januar

Mcr

Profilbillede for Mcr
Sommersol2021 skriver:

Min ægløsningstest er positiv i dag, så nu går jeg også ind i venteperioden. Vi kan dog ikke være sammen i dag, men var det i går og kan igen i morgen. Håber det er nok

Åh hvor spænede

krydser og håber det lykkes ! 

jeg har i dag da jeg tørrede mig var der blod i alle farver, lyserødt, mørkt, lidt klumpet m.m. Der kom ikke meget men der kom ikke mere resten af dagen så jeg tænker at det er mens der er på vej

4 dage til mens

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.