Hamder skriver:
Altså lige med teenager..
Der blander jeg mig sjældent i konflikter, men lytter gerne og trøster.
Hvis en voksen skriver til mit barn, så skal det være meget meget overfladisk, som hey Hanne, skulle du ses med Sofus i dag og spiser du med. Ikke meget mere end det. Og stadig syntes jeg det er mærkeligt, jeg har aldrig skrevet til andres børn. Undtaget lidt familie.
Så, jeg er meget skrap på det område, hvis en voksen sender en skideballe til mit barn, så bliver jeg meget hurtigt firkantet, tror samtale ville lyde.
hey idiot bar, hvis du eller dine kone tager direkte kontakt til vores datter igen, bliver dette politi anmeldt for chikane og mobning af børn.
Yes, det er måske i overkanten, men jeg bliver så fucking sur over at voksne føler de kan tage kontakt til mit barn, og stadig side og forsvare det. Børn lyver og drejer sandheden og derfor ser jeg det som et kæmpe plus med forældre inddragelse i stedet for at angribe børn.
Haha kan godt mærke jeg bliver mere og mere vred når jeg skriver så stopper nu
Jeg er enig med dig. Jeg blev rasende men prøvede samtid at bevare overblik og være høflig , selvom den anden forældre slet ikke kunne se at “det gør man bare ikke” …”