Hej alle sammen
Tusind tak for jeres objektive og ret brugbare inputs på sagen.
Det er sådan at det er min datter som blev udsat for det. Den anden piges mor tilladte sig at skrive til min datter uden at inddrage mig.
Hun sendte en ret ubehagelig og beskydende besked til min datter, som var efterfølgende så ked af det at hun ikke i skole.
Jeg kontaktede så faren til pigen, da jeg har telefonnummer på ham, for at snakke om det. Faren kunne simpelthen ikke se noget galt i, at hans kone havde skrevet og skrevet sådan til min datter.
Og i deres øjne så er pigen helt udskyldig ….
Faren benægter alt som bliver peget på hans datter (af andre børn også).
En anden forældre kontakter mig efterfølgende for at fortælle at den pågældendes datter havde faktisk sagt de ting til min datter, som faren benægter.
Pigens forældre fik et strengt budskab på at de aldrig må kontakte min datter igen , og hvis der skulle være noget så kan de kontakte mig.
klasselærer blev orienteret .
Han var så fræk at efter jeg havde snakket med ham (faren ) skyndte sig at ringe til klasselærer for at retfærdiggøre historien( besked som de havde sendt til min datter)….. Heldigvis havde klasselæreren min opbakning .
Men altså …. Jeg har sagt til min datter nu at jeg ikke synes at hun skal være venner med pigen mere .
Så må vi arbejde på nye bekendtskaber og så håbe at forældrene har den samme tilgang ift hvad man kan tillade sig at gøre men også ift samarbejde generelt
Anmeld
Citér