17 dage til vi møder lillesøster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Imaong90 skriver:

Første gang blev vandet taget og 45 min efter med kun 4 cm åben var hun stresset og de turde ikke vente med at få hende ud. 

anden gang havde jeg placenta prævia moderkagen lå og dækkede for udgangen de håbede den rykkede sig til det sidste gjorde den ikke skulle have pks men det endte i Aks grunder styrtblødning og begyndende moderkageløsning 

så nu håber vi alle på tredje gang er lykkens gang med pks 

Nårh okay. Håber 3 gang er lykkedes gang for dig

har lige læst at du skrev til  mortilf  at man faster når man skal ha pks, hvad gør de hvis man forventer normalt at man kommer ind og har normalt veer og man ikke skulle ha pks, og man så ender med at skulle ha aks, laver de så bare aks selvom man måske lige har spist? Og hvad vil der ske ved det så?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2024

Imaong90

Profilbillede for Imaong90
Love Angel skriver:

Nårh okay. Håber 3 gang er lykkedes gang for dig

har lige læst at du skrev til  mortilf  at man faster når man skal ha pks, hvad gør de hvis man forventer normalt at man kommer ind og har normalt veer og man ikke skulle ha pks, og man så ender med at skulle ha aks, laver de så bare aks selvom man måske lige har spist? Og hvad vil der ske ved det så?

Ved pks skal man faktisk både tømmes som ved vaginalt hvis man er stoppet og man skal faste 6 timer før, 

ved aks skal man intet af det, det har de ikke tid til det skal bare gå stærkt :-) 

også derfor de lægger pks tidligt om dagen :-) 

Anmeld Citér

9. oktober 2024

Love Angel

Mor til 4
Imaong90 skriver:

Ved pks skal man faktisk både tømmes som ved vaginalt hvis man er stoppet og man skal faste 6 timer før, 

ved aks skal man intet af det, det har de ikke tid til det skal bare gå stærkt :-) 

også derfor de lægger pks tidligt om dagen :-) 

Årh okay, så bliv jeg det klogere tak

Anmeld Citér

16. oktober 2024

Christy123

Profilbillede for Christy123

Hvor er det skønt at høre!

Jeg håber fødslen gik godt og ønsker dig god bedring efter kejsersnittet. 

Og selvfølgelig stort tillykke til jer alle

Anmeld Citér

17. oktober 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Christy123 skriver:

Hvor er det skønt at høre!

Jeg håber fødslen gik godt og ønsker dig god bedring efter kejsersnittet. 

Og selvfølgelig stort tillykke til jer alle

Tusind tak  

Selve kejsersnitet gik rigtig fint. Jeg fik lillesøster op til mig med det samme Det bedste nogensinde.

Hun vokser godt og er over sin fødselsvægt igen. Hun har en god appetit og spiser ofte ved brystet. Mælken løb til efter 1 1/2 - 2 døgn, hvilket til gengæld trak tænder ud.

Desværre har jeg to gange oplevet, at det har blødt fra arret. Anden gang her til morgen, så jeg skal til tjek på hospitalet kl. 13..

Anmeld Citér

17. oktober 2024

Love Angel

Mor til 4
MortilF skriver:

Tusind tak  

Selve kejsersnitet gik rigtig fint. Jeg fik lillesøster op til mig med det samme Det bedste nogensinde.

Hun vokser godt og er over sin fødselsvægt igen. Hun har en god appetit og spiser ofte ved brystet. Mælken løb til efter 1 1/2 - 2 døgn, hvilket til gengæld trak tænder ud.

Desværre har jeg to gange oplevet, at det har blødt fra arret. Anden gang her til morgen, så jeg skal til tjek på hospitalet kl. 13..

Dejligt at din kejsersnit gik godt og at lille pigen har det godt. Stort tillykke med hende.

og hvor træls håber snart dit ar heller hurtigst muligt.

Anmeld Citér

17. oktober 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Love Angel skriver:

Dejligt at din kejsersnit gik godt og at lille pigen har det godt. Stort tillykke med hende.

og hvor træls håber snart dit ar heller hurtigst muligt.

Tusind tak. Det håber jeg også. Til tjek i dag kom der lidt mere blod ud, men de scannede og kunne se et hæmatom på 2×1 1/2 cm. Det skal tæmme sig selv ud, hvilket jeg ikke bryder mig om. 

Jeg fik nye strips og plaster på og ekstra strips + et plaster med hjem.

Plasteret skal blive på til i morgen og så tages af igen, Jeg tør bare ikke, da jeg kan se, at der er kommet mere blod igen..

Anmeld Citér

17. oktober 2024

Christy123

Profilbillede for Christy123
MortilF skriver:

Tusind tak  

Ååh, håber alt er okay og snart bliver bedre

Fik også kejsersnit, det er en hård omgang. Var meget smertepåvirket og måtte desværre opgive amningen. Så skønt at du har fået det op at køre.

Dejligt at hun vokser og der er god appetit. Selvom det går lidt for stærkt nogengange. Min datter vejede 2,7 kg ved fødslen og er oppe på 5 kg nu. Tre måneder gammel her d. 23.

Man ska huske at nyde det. Tiden flyver afsted 

Anmeld Citér

18. oktober 2024

Love Angel

Mor til 4
MortilF skriver:

Tusind tak. Det håber jeg også. Til tjek i dag kom der lidt mere blod ud, men de scannede og kunne se et hæmatom på 2×1 1/2 cm. Det skal tæmme sig selv ud, hvilket jeg ikke bryder mig om. 

Jeg fik nye strips og plaster på og ekstra strips + et plaster med hjem.

Plasteret skal blive på til i morgen og så tages af igen, Jeg tør bare ikke, da jeg kan se, at der er kommet mere blod igen..

Hvor træls. Håber du hurtig kommer ovenpå igen. og årh kan godt forstår du ikke tør tag plaster af.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.