Love Angel skriver:
Det helt forståeligt, i den sidste tid er man til sidst så belastet og så utålmodig og man vil bare gerne ha den lille kommer ud til en.
når okay så hvis ikke hun kommer ud af sig selv, så har du jo en sikker dato på hvornår i senest kommer til at se lillesøster fedt
hvor langt er du henne nu?
og jeg aner ikke hvordan jeg skal holde alle de gener ud og jeg er kun 2 uger over halvejs i min graviditet
jeg kan heller ikke sidde på en stol ret længe af gangen og kan heller ikke ligge ret længe af gangen i hvert fald ikke i siderne på nær ryggen, på ryggen er lidt bedre, og kan heller ikke stå/går ret længe af gangen.
Hun kan og må gerne komme ud nu. Jo før, jo bedre, hvis du spørger mig.
Min krop kan simpelthen ikke mere. Jeg ligger på sofaen/i sengen meget af tiden og har voldsomt mange plukveer der gør ondt. Dog ingen rigtige veer, vandafgang, blødning eller andet..
Ja er i uge 38 nu og har aldrig været gravid i så lang tid (selvom det for mange stadig er tidligt). Nu er der max en uge til, at lillesøster kommer ud til os.
Pyh hvor jeg kender der. Jeg håber, at du kan finde en løsning eller få noget hjælp til at håndtere smerterne. Det er ikke til at holde ud, når de kommer så tidligt i forløbet.
Jeg fik selv konstateret symfyseløsning 22+ og bækkenløsning 25+, av! Ja håber ikke, at det bliver så slemt for dig 
Er det muligt at blive deltidssygemeldt til aflastning? Du har jo også andre børn, du stadig skal være mor for 
Anmeld
Citér