17 dage til vi møder lillesøster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2024

Agma

Profilbillede for Agma

Hvis du mærker markant mindre liv end du plejer, og det lyder det til, så synes jeg du skal ringe til hospitalet og komme ind til et tjek. Det er lige gyldigt om hun havde det fint for nyligt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
MortilF skriver:

Ja, hun er en værre en og utrolig stille. Hvor meget sover de mon nu her, 37+6?

Hun havde det rigtig fint,  i maven, torsdag + fredag, mere stille lørdag og meget stille I dag..Magter det virkelig ikke mere..

Har du da fødselsdag d. 9/10?

Normalt i uge 37 der sover de ligesom en nyfødt gør. Men altså du skal kunne mærke hende hver dag. Du har mærket hende mindst lidt lørdag og Lidt idag ikke?? 
for hvis ikke så skulle straks ha ringet til fødegangen. 

Og jeps jeg har fødselsdag d. 9/10

Anmeld Citér

6. oktober 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Love Angel skriver:

Normalt i uge 37 der sover de ligesom en nyfødt gør. Men altså du skal kunne mærke hende hver dag. Du har mærket hende mindst lidt lørdag og Lidt idag ikke?? 
for hvis ikke så skulle straks ha ringet til fødegangen. 

Og jeps jeg har fødselsdag d. 9/10

Jeg har mærket hende lidt, bare små glidende bevægelser og kun efter måltider. Det plejer jeg ellers ikke. Nu murer det så småt over skambenet igen, som det startede i torsdags..Hmm..

Anmeld Citér

6. oktober 2024

Love Angel

Mor til 4
MortilF skriver:

Jeg har mærket hende lidt, bare små glidende bevægelser og kun efter måltider. Det plejer jeg ellers ikke. Nu murer det så småt over skambenet igen, som det startede i torsdags..Hmm..

Okay godt du mærker hende lidt. Men hold øje med hendes mønster mm og hvis du bliver bekymret så ring til jordmoder eller direkte til fødegangen. 
og okay hmm hvor mærkeligt. Men kan høre på dig at din krop gør sig klar så småt.

bliver spændende om hun kommer ud før pks, eller om du ender med at gå helt til onsdag og få pks så. men forstår fuldt ud at du ved at være godt træt af det her.

har du også fået at vide hvad kl du skal ind og få pks på onsdag?

Anmeld Citér

7. oktober 2024

MortilF+V

Love Angel skriver:

Okay godt du mærker hende lidt. Men hold øje med hendes mønster mm og hvis du bliver bekymret så ring til jordmoder eller direkte til fødegangen. 
og okay hmm hvor mærkeligt. Men kan høre på dig at din krop gør sig klar så småt.

bliver spændende om hun kommer ud før pks, eller om du ender med at gå helt til onsdag og få pks så. men forstår fuldt ud at du ved at være godt træt af det her.

har du også fået at vide hvad kl du skal ind og få pks på onsdag?

Hun laver glidende bevægelser i dag også..ikke kraftigt overhovedet, men fik også at vide, at hun fylder det hele, så der er ikke rigtig mere plads..

Men ja, jeg er stadig et nervevrag. Kom nu bare ud!

Jeg bliver ringet op i morgen og får et tidspunkt.

Anmeld Citér

7. oktober 2024

Imaong90

Profilbillede for Imaong90

Spændende hvornår hun kommer. 
Er selv gravid 29+1 med pks den 11. December i uge 38+3 hvis ikke jeg går i fødsel selv, som aldrig er sket, men skulle det ske så laver de aks når jeg kommer ind. Skal heldigvis ikke vente på jeg åbens mm da jeg ikke må prøve selv efter to aks. 

Anmeld Citér

7. oktober 2024

MortilF+V

Imaong90 skriver:

Spændende hvornår hun kommer. 
Er selv gravid 29+1 med pks den 11. December i uge 38+3 hvis ikke jeg går i fødsel selv, som aldrig er sket, men skulle det ske så laver de aks når jeg kommer ind. Skal heldigvis ikke vente på jeg åbens mm da jeg ikke må prøve selv efter to aks. 

Tak

Jeg gik i fødsel med min første 36+6 og endte ud i AKS, så det at være nået igennem en begyndende fødsel og nu være 37+6 er vildt for mig.

Jeg går max til onsdag og jeg kan slet ikke vente med at få lillesøster i armene

Så du har fået 2 kejsersnit tidligere? For ja, så skal man jo have kejsersnit igen. Jeg håber for dig, at du går til dagen, mest fordi AKS bestemt ikke er en sjov oplevelse (for mig I hvert fald).

Du må have held og lykke med det hele

Anmeld Citér

7. oktober 2024

Love Angel

Mor til 4
MortilF skriver:

Hun laver glidende bevægelser i dag også..ikke kraftigt overhovedet, men fik også at vide, at hun fylder det hele, så der er ikke rigtig mere plads..

Men ja, jeg er stadig et nervevrag. Kom nu bare ud!

Jeg bliver ringet op i morgen og får et tidspunkt.

Når de har sagt at hun fylder det hele. Så det jo helt normalt at hun laver glidende bevægelser men ja forstår dig fuldt ud. 

Og årh okay. Troede når man få sat hvilket dag det bliver, at man så også få klokkeslæt. Der bliv jeg så klog.

Anmeld Citér

7. oktober 2024

MortilF+V

Love Angel skriver:

Når de har sagt at hun fylder det hele. Så det jo helt normalt at hun laver glidende bevægelser men ja forstår dig fuldt ud. 

Og årh okay. Troede når man få sat hvilket dag det bliver, at man så også få klokkeslæt. Der bliv jeg så klog.

På Hvidovre Hospital planlægger de en dag af gangen, ift. PKS. Som udgangspunkt kan jeg få et tidspunkt oplyst i morgen, men kommer der mere akutte ting, bliver det rykket til senere.

Dog vil de,  som udgangspunkt, ikke rykke mig da de regner med, at det blive mere kompliceret pga. arvæv. 

Anmeld Citér

7. oktober 2024

Love Angel

Mor til 4
MortilF skriver:

På Hvidovre Hospital planlægger de en dag af gangen, ift. PKS. Som udgangspunkt kan jeg få et tidspunkt oplyst i morgen, men kommer der mere akutte ting, bliver det rykket til senere.

Dog vil de,  som udgangspunkt, ikke rykke mig da de regner med, at det blive mere kompliceret pga. arvæv. 

Når okay på den måde. Og okay, for alle arvæv når de få første gang har fået Ks og derefter ikke må føde selv og skal føde med Ks med fremtidig graviditeter? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.