mit lorte liv....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2009

Tikki

Eii hvor lyder det bare usandsynligt hårdt pt. - jeg sender dig 1000 positive tanker. Gid det var så let at hjælpe i en hård tid. Kæmpe kram herfra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2009

Susan1978

smukke, da jeg var til spinning igår hørte vi denne sang og jeg kom til at tænke på dig..

http://www.youtube.com/watch?v=OGkrGeMcoso

Anmeld

5. november 2009

Grynt

Sikke en gang lort, hva..øvvvvv. Vil bare lige sige jeg tænker meget på dig. knus herfra

Anmeld

5. november 2009

Rasmine

Sikke dog noget LORTE LORT!!!!!!!!!!!!

Har du brug for at knævre, så sig til, du har mit nummer.

Anmeld

5. november 2009

Millebasse

Øv øv øv, ved slet ikke lige hvad jeg skal skrive...

Vil bare sige at jeg sender de bedste tanker og en kæmpe krammer!

Anmeld

6. november 2009

Anonym trådstarter

tusind tak for jeres  søde tanker piger. er så glad for at ha jer her

jeg var v lægen i går, og han har sygemeldt mig med en depression i 14 dage, og derefter skal jeg starte op på max 4 timer om dagen, hvis jeg syntes jeg kan holde til det.

problemet er bare at jeg ikke tør tage på arb igen. det bliver et helvede for mig og jeg tuder hele tiden....

men lægen sagde at min chef var hans hovedpine og jeg skulle bare sørge for at tænke på mig selv og mine børn.( det er noget nemmere sagt end gjort...)jeg sidder sgu og tuder ved bare at skrive det her indlæg.... tænk at jeg har en depression. noget jeg ellers altid har været for stolt til at være gået til lægen med... men nu er hende den stærke, det pludseligt ikke mere!!

jeg har heldigvis en rigtig sød kamerat som selv har været igennem noget af det samme og vi snakker om det. det hjælper lidt. jeg ved jo godt jeg ikke er alene om det, for hele min familie er jo nærmest syge, men føler mig bare så forbandet hjælpeløs. den følelse bryder jeg mig ikke om...........

nå men er blevet henvist til en psykolog og har fået nogle piller...

til jer allesammen og tak

Anmeld

6. november 2009

Kaufie

Ved slet ikke hvad jeg skal skrive - men godt der bliver grebet ind og du har en masse til at støtte dig, så du kommer igennem den svære tid med skindet på næsen....

Man ER sgu stærk hvis man kan snakke om problemerne - og få gjort noget ved dem fremfor at gemme sig under dynen. Så selv om du føler dig hjælpeløs, så er der jo en masse hjælp omkring dig. Du har garanteret været der for så mange andre - nu er det DIN tur til at mærke den støtte!

De bedste tanker.

Anmeld

6. november 2009

Rasmine

Hva så, ANO?

Fik du gået en tur i lortevejret?

Anmeld

6. november 2009

ivfmarie

Du ER da stærk! Du søger hjælp - det er sgu stærkt! Du nægter at lade dine omgivelser tvinge dig i knæ - det er stærkt!
Jeg tænker på dig, søde.. Og jeg ved du nok skal klare det!

Knus til dig!

Anmeld

6. november 2009

BK

Anonym skriver:

tusind tak for jeres  søde tanker piger. er så glad for at ha jer her

jeg var v lægen i går, og han har sygemeldt mig med en depression i 14 dage, og derefter skal jeg starte op på max 4 timer om dagen, hvis jeg syntes jeg kan holde til det.

problemet er bare at jeg ikke tør tage på arb igen. det bliver et helvede for mig og jeg tuder hele tiden....

men lægen sagde at min chef var hans hovedpine og jeg skulle bare sørge for at tænke på mig selv og mine børn.( det er noget nemmere sagt end gjort...)jeg sidder sgu og tuder ved bare at skrive det her indlæg.... tænk at jeg har en depression. noget jeg ellers altid har været for stolt til at være gået til lægen med... men nu er hende den stærke, det pludseligt ikke mere!!

jeg har heldigvis en rigtig sød kamerat som selv har været igennem noget af det samme og vi snakker om det. det hjælper lidt. jeg ved jo godt jeg ikke er alene om det, for hele min familie er jo nærmest syge, men føler mig bare så forbandet hjælpeløs. den følelse bryder jeg mig ikke om...........

nå men er blevet henvist til en psykolog og har fået nogle piller...

til jer allesammen og tak

Min kæreste ven.

Tro mig man er stærk når man beder om hjælp, for det i sig selv at erkende at man har et problem, det kan være rigtigt svært... 

Synes det er rigtigt flot at du oven i købet har overskud til at skrive til os er inde...

Kæmpe stort kram Betina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.