mit lorte liv....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2009

BK

Åh nej dog, det gør mig virkelig ondt at høre, ville ønske at der var noget man kunne gøre for at hjælpe dig... 

Knus Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2009

Louise mortil4

øv sikke noget l..., både det med manden men også det med jobbet, det er da slet ikke lige det man har brug for når der i forvejen er nok at slås med på hjemme fronten.

jeg håber det hele falder på plads for jer, og at huset bliver solgt hurtigt.

Louise

Anmeld

4. november 2009

ivfmarie

Hey søde skat!

Se positivt på det: Det der ikke sæår dig ihjel gør dig stærkere!!

Og med alt det lort du går igennem nu, så bliver resten af dit liv en dans på roser! Det skal det satme blive - ellers er der ikke retfærdighed til!

Tænker på dig søde - sig endelig til hvis der nogetsomhelt jeg kan gøre for dig!

Knus og mut (som Hyner ville sige)

Marie

Anmeld

4. november 2009

Muffinmus

sikke noget hø..sådanne chefer er bare uretfærdige overfor familie mennesker...det er så tarveligt.

Jeg håber virkelig i finder ud af hvad i vil alene eller sammen g at lykken til smiler dig snart med et nyt godt job.

Anmeld

4. november 2009

Hyner

Jeg vil ikke skrive det vilde andet end at jeg føler med dig og er ked på dine vejne... Men der er lys derude, og her taler jeg trods alt af erfaring... Jeg har været der og er kommet videre, er der noget så sig endelig frem. Det gør det kun lettere jo mere man snakker om det... Og jeg lægger gerne øre til, du skal bare sige til.

Jeg er der for dig selvom jeg ikke er den der er mest aktiv herinde... Så vidt jeg husker har du mit nummer ellers smid en besked her så får du det.

Kæmpe krammer Henriette

Anmeld

4. november 2009

birgittemarie

Årh nej for pokker dog!! Sikke da en masse dumme ulykker oven i hinanden! Hvor er jeg ked af at høre, at det er derfor, du ikke har været her ret meget!

Ring eller skriv, hvis du har brug for at læsse af, kæreste pige. Og du og ungerne er velkomne til at komme og bo hos os et stykke tid, hvis du trænger til at komme lidt væk fra mormor.

Mange, mange tanker og knus

Birgitte

Anmeld

4. november 2009

Juniors mor

Nej altså !!! Det er jeg rigtig ked af at høre. Og hvor er det bare typisk at alt uheldet klumper sig sammen i en stor klump, som gør det hele uoverskueligt!!! Håber virkelig på det aller bedste for dig og børnene - håber hussalg og fund af ny lejlighed, job osv osv kommer til at gå hurtigt og smertefrit, så i kan starte på en frisk og få en hverdag til at fungere.

masser af og tanker til dig.

Helle

Anmeld

4. november 2009

heaven

øv du..... det er ganske enkelt noget shit, hva??? ved sgu ikke lige hvad jeg skal skrive, du får en masse tanker herfra, og så håber jeg tingene vender snart for dig og dine guldklumper....

Jannie

Anmeld

4. november 2009

Kaufie

Nejnejnej - det er da noget l***! For sørensen jeg forstår din frustration - hvad er hun for en chef, der ikke har to gram medmenneskelighed til at finde en løsning, der er holdbar for jer begge indtil du er fundet på plads i dit nye liv.

Og hvor gør det mig ondt at høre, at I er gået fra hinanden! Hvorfor skal sådan nogen ting bare ramme samtidig - det er pisseuretfærdigt! Jeg ved ikke selv hvor jeg ville have været hvis ikke jeg havde min mand til at støtte mig pt.

Nå, men du ved hvor vi er - håber det bedste for dig og ungerne!

Anmeld

4. november 2009

Anja

Ja, der er mange prøvelser i livet.

Føler med dig, og vil egentlig bare give tilkende, at jeg har læst dit indlæg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.