hej søde piger.. nu kommer der lige en officiel(eller næsten) forklaring på hvorfor jeg ikke har været her så meget...
lad venligst vær med at gætte på hvem jeg er. hvis i ikke ved det, så bare glem det.
min mand og jeg er gået fra hinanden. jeg er flyttet midlertidigt ind til min mor. vi har ungerne en uge af gangen. når vi engang har fået solgt vores hus. så finder vi hvert vores sted. jeg ved ikke om det er endligt slut, men det vil tiden vise når vi hver især får styr på vores egne liv.
men nu til det jeg endligt et nødt til at komme ud med!!!:
jeg har lige modtaget et brev fra min chef hvori der står, at jeg skal ha nye arb tider fra om 4 uger, og passer de mig ikke kan jeg betragte mig selv som fyret! ok!?? alle der ved hvem jeg er, ved at fyringen ikke betyder noget da jeg ikke er så glad for mit job mere... men så snakkede jeg jo med fagforeningen og akassen, og siger jeg nej til hendes tider( jeg er tvunget til at sige nej, da jeg ellers ikke vil kunne hente og passe mine børn selv...), så får jeg nok karantæne i akassen i 3 uger.. i forvejen har vi næsten ikke råd til at leve, så 3 ugers karantæne kan jeg ikke klarer. jeg sygemeldte mig i mandags, da jeg slet ikke kan rumme noget som helst lige nu. min liv er noget lort og alt går imod mig.
ved egentlig ikke hvad jeg vil med det her indlæg.... jeg havde nok bare brug for at komme ud med det, og måske også så i ved hvad jeg går og tumler med. det er jo bestemt ikke fordi jeg ikke gider jer. i er noget af det positive i mit liv. men har ikke kunnet rumme det ret meget.
nå men lidt lort fra mig, nu ved i hvordan det står til
knus
Anmeld