mit lorte liv....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.775 visninger
32 svar
0 synes godt om
4. november 2009

Anonym trådstarter

hej søde piger.. nu kommer der lige en officiel(eller næsten) forklaring på hvorfor jeg ikke har været her så meget...

lad venligst vær med at gætte på hvem jeg er. hvis i ikke ved det, så bare glem det.

min mand og jeg er gået fra hinanden. jeg er flyttet midlertidigt ind til min mor. vi har ungerne en uge af gangen. når vi engang har fået solgt vores hus. så finder vi hvert vores sted. jeg ved ikke om det er endligt slut, men det vil tiden vise når vi hver især får styr på vores egne liv.

men nu til det jeg endligt et nødt til at komme ud med!!!:

jeg har lige modtaget et brev fra min chef hvori der står, at jeg skal ha nye arb tider fra om 4 uger, og passer de mig ikke kan jeg betragte mig selv som fyret! ok!?? alle der ved hvem jeg er, ved at fyringen ikke betyder noget da jeg ikke er så glad for mit job mere... men så snakkede jeg jo med fagforeningen og akassen, og siger jeg nej til hendes tider( jeg er tvunget til at sige nej, da jeg ellers ikke vil kunne hente og passe mine børn selv...), så får jeg nok karantæne i akassen i 3 uger.. i forvejen har vi næsten ikke råd til at leve, så 3 ugers karantæne kan jeg ikke klarer. jeg sygemeldte mig i mandags, da jeg slet ikke kan rumme noget som helst lige nu. min liv er noget lort og alt går imod mig.

ved egentlig ikke hvad jeg vil med det her indlæg.... jeg havde nok bare brug for at komme ud med det, og måske også så i ved hvad jeg går og tumler med. det er jo bestemt ikke fordi jeg ikke gider jer. i er noget af det positive i mit liv. men har ikke kunnet rumme det ret meget.

nå men lidt lort fra mig, nu ved i hvordan det står til

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2009

Anonym trådstarter

ja og nu er jeg så ikke anno alligevel, fuck nu det mand!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[Rettet til ano, Henrik]

Anmeld

4. november 2009

Lene76

Ku du evt være intra i et job i Århus... så kender jeg en salon der næsten aldtid mangler kan lige høre min venninde om de mangler pt...... det er i city vest.

ellers kan jeg jo kun sige det er skisma da noget være L det hele hos dig..... vil ønske jeg ku hjælpe med noget så det vil blive lettere for både dig og ungerne.

Lene

Anmeld

4. november 2009

Anonym trådstarter

jeg kan ikke ha 2 børn på fuld tid og et frisør job samtidig, desværre. jeg har lige lånt bogen, hvad kan jeg blive...

men ellers tak for tanken lene

Anmeld

4. november 2009

Lise

Hun er sgu da bare en alle tiders dum kælling, hende chefen

Knus og tanker fra mig

Anmeld

4. november 2009

Lene76

jeg kan ikke ha 2 børn på fuld tid og et frisør job samtidig, desværre. jeg har lige lånt bogen, hvad kan jeg blive...

men ellers tak for tanken lene

hende der har salonen er meget flex med tiderne...... da min venninde var alene mor havde hun korte dage i den uge hun havde ungerne og lange i den anden plus weekender er hun til at forhandle med. tænk over det det ku være en løsning i en periode indtil du finder udaf hva du ska i fremtiden.... du skriver bare så ska jeg nok forhøre mig

Anmeld

4. november 2009

Lene76

hva med at lave dit eget kagefirma el noget andet kreativt,  du er jo vildt dygtig med dine hænder

Anmeld

4. november 2009

Anonym trådstarter

Lene76 skriver:

hende der har salonen er meget flex med tiderne...... da min venninde var alene mor havde hun korte dage i den uge hun havde ungerne og lange i den anden plus weekender er hun til at forhandle med. tænk over det det ku være en løsning i en periode indtil du finder udaf hva du ska i fremtiden.... du skriver bare så ska jeg nok forhøre mig

det lyder da ellers bare super godt... men når vi får hver vores lejl skal jeg ha ungerne hver uge.. så det ville ikke engang kunne rende rundt...

ja jeg vil finde på noget kreativt at lave, men skal jo også tjene penge samtid med. så det er sgu ikke nemt..

Anmeld

4. november 2009

Lene76

kender du til de frisøer der køre rundt og klipper fx i større virksomheder el plejehjem..... min tidligere frisør har et firma hvor hun gør det og der planlægger man jo selv.... plus hun holder fri hver weekend. men det kræver at du stadigvæk har bil.

pøj pøj med det hele.......

Anmeld

4. november 2009

Mie A

Sikke da noget møg!! Det gør mig virkelig ondt at høre at du skal igennem så meget på én gang.

Du trænger vist til en masse af disse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.