Testtråd Aug/Sep 24

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
RG skriver:

En blanding

Vi har sex hver anden dag og så tester jeg bare fordi jeg er ualmindelig utålmodig

Syntes det er rart nok at vide hvornår ægløsning er. Så kan vi give den lidt ekstra lige der

Jeg ville ønske jeg var den der chill type der bare tog der som det kom og ikke havde behov for at planlægge. Min mand syntes det er lige rigeligt med planlægning. Men han kender mig godt nok til bare at ryste lidt på hovedet af det.

Hvad med jer?

Jeg havde en abort i både december og april, så for bare at have lidt styr på min cyklus har jeg taget ægløsningstest. Men jeg tror ikke jeg bliver ved, for jeg tror de stresser mig. Min mand arbejder natarbejde, så der er flere dage på en uge hvor vi slet ikke ser hinanden, og derfor at alligevel ikke kan have sex. Så det giver nok bedre mening bare at have sex når det giver mening.

Ja det kunne være så fedt at kunne have mere ro, men der er jo bare så meget på spil i dette.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Kis92 skriver:

Jeg havde en abort i både december og april, så for bare at have lidt styr på min cyklus har jeg taget ægløsningstest. Men jeg tror ikke jeg bliver ved, for jeg tror de stresser mig. Min mand arbejder natarbejde, så der er flere dage på en uge hvor vi slet ikke ser hinanden, og derfor at alligevel ikke kan have sex. Så det giver nok bedre mening bare at have sex når det giver mening.

Ja det kunne være så fedt at kunne have mere ro, men der er jo bare så meget på spil i dette.

Jeg dumme mig også i morges, kom til at tag en ægløsningstest i stedet for en graviditetstest. Heldigvis opdagede jeg det inden jeg så streg nummer to. Det har været noget af en mavepuster at komme sig over

Anmeld Citér

22. august 2024

RG

Profilbillede for RG
Kis92 skriver:

Jeg dumme mig også i morges, kom til at tag en ægløsningstest i stedet for en graviditetstest. Heldigvis opdagede jeg det inden jeg så streg nummer to. Det har været noget af en mavepuster at komme sig over

Det er jeg ked af at hører. Det må være mega hårdt.

Er det jeres første eller?

Uha det er med at holde styr på hvilken test. Kan forstille mig skuffelsen hvis man lige troede den var der.

Anmeld Citér

22. august 2024

Mcr

Profilbillede for Mcr
Kis92 skriver:

Jeg har taget første test i dag, selvfølgelig negativ.. Det er så dumt at man ikke bare kan slappe af i det, at alt skal overtænkes. Jeg går og mærker bryster, er de ømme? Eller er de måske ømme nu.. Det er så dumt. Så jeg er helt på linje med dig 

Men øv jeg tror virkelig ikke på denne gang, og kan slet ikke overskue at skulle have menstruation igen.. 

Jeg krydser fingre for jer��

På den ene side er jeg mega glad for at møde en som har det på samme måde som mig!

Det skal nok gå, du er en stæk kvinde kan jeg mærke ! og husk det er okay at ikke at være okay

Min mave føles som den puster sig op og strammer op og det er hvad 2/1 dag siden ægløsning og jeg er i gang med vrang forestillinger.

Men så længe der håb må man blive i troen.

Anmeld Citér

23. august 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
RG skriver:

Det er jeg ked af at hører. Det må være mega hårdt.

Er det jeres første eller?

Uha det er med at holde styr på hvilken test. Kan forstille mig skuffelsen hvis man lige troede den var der.

Ja jeg ville hellere end gerne have været det foruden.. Vi har et barn på snart 3år, som kom helt af sig selv ❤️ Ingen planlægning eller lignende.

Det var tidligt om morgenen, så jeg var nok ikke helt vågen endnu.

Anmeld Citér

23. august 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Mcr skriver:

På den ene side er jeg mega glad for at møde en som har det på samme måde som mig!

Det skal nok gå, du er en stæk kvinde kan jeg mærke ! og husk det er okay at ikke at være okay

Min mave føles som den puster sig op og strammer op og det er hvad 2/1 dag siden ægløsning og jeg er i gang med vrang forestillinger.

Men så længe der håb må man blive i troen.

Det er altid rart ikke at være alene

Ja bare man kunne slå hovedet fra, det ville bare være nemmere.

Jeg tester stadig negativt, så nu vil jeg se om jeg kan lade vær at tænke på det i weekenden.  Sidste måned havde jeg en cyklus på bare 22 dage, og måned før var der stadig uorden i den hele efter abort. Fra positiv ægløsningstest til mens gik der bare få dage. Så det bliver "spændende" hvornår min mens kommer men jeg er øm i lænden og bare helt ved siden af mig selv, så det ender nu med at den kommer snart...

Anmeld Citér

23. august 2024

RG

Profilbillede for RG

I følge en app som plejer at passe, skulle jeg have haft ægløsning torsdag. Har testet onsdag, torsdag og i dag alle helt negative.

Og nu føler jeg at det er så dumt at jeg tester så meget.

Vi har en på 5 der tog de 4 forsøg. Så det var ikke så slemt.

Anmeld Citér

23. august 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
RG skriver:

I følge en app som plejer at passe, skulle jeg have haft ægløsning torsdag. Har testet onsdag, torsdag og i dag alle helt negative.

Og nu føler jeg at det er så dumt at jeg tester så meget.

Vi har en på 5 der tog de 4 forsøg. Så det var ikke så slemt.

Kroppen har sine egne veje, den er bare ikke til at blive klog på. Håber snart du får en positiv ægløsningstest kender godt det med at føle sig dum over at man tester for meget.. Det hjælper bare ikke at skulle slå sig selv i hovedet over det.

Ja så er det gået hurtigt med den første, jeg krydser for at det skdk gå lige så godt denne gang

Anmeld Citér

24. august 2024

MisseS91

Jeg vil gerne være med

Vi har en datter på 4, som kom rimelig nemt. 
Nu har vi prøvet i 2 år. Vi startede ud med en graviditet udenfor livmoderen, som desværre resulterede i at de fjernede den ene æggeleder. For et år siden blev jeg gravid igen, som endte med at gå til i uge 9. 
Siden er der intet sket

Jeg har nu været på wegovy i 3 måneder hvor jeg har tabt mig 15 kg. 
Min cyklus ligger normalt på 24-25 dage, nu er jeg på dag 31. Men jeg tester negativt. 
Jeg har dog ikke helt mistet håbet, da jeg med min datter først kunne teste positiv på dag 34. 
Så lige nu kæmper jeg virkelig med ikke at teste hver dag, for bliver bare skuffet. Så planen er først at teste på mandag

Anmeld Citér

24. august 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
MisseS91 skriver:

Jeg vil gerne være med

Vi har en datter på 4, som kom rimelig nemt. 
Nu har vi prøvet i 2 år. Vi startede ud med en graviditet udenfor livmoderen, som desværre resulterede i at de fjernede den ene æggeleder. For et år siden blev jeg gravid igen, som endte med at gå til i uge 9. 
Siden er der intet sket

Jeg har nu været på wegovy i 3 måneder hvor jeg har tabt mig 15 kg. 
Min cyklus ligger normalt på 24-25 dage, nu er jeg på dag 31. Men jeg tester negativt. 
Jeg har dog ikke helt mistet håbet, da jeg med min datter først kunne teste positiv på dag 34. 
Så lige nu kæmper jeg virkelig med ikke at teste hver dag, for bliver bare skuffet. Så planen er først at teste på mandag

Det er så hårdt at man skulle så meget igennem for at få de børn man ønsker. Jeg håber det snart lykkes. Jeg har en plan om også at teste på mandag(hvis jeg ikke for mens inden. Jeg har hele dagen haft det som om mens startede), så du må lige komme med en update Har I været i udredning? 15kg er da godt klaret Nu kender jeg ikke rigtig til wegovy, kan man så holde vægten når man stopper igen ? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.