Veloverstået NF scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
anonymidag skriver:

Stort tillykke med veloverstået scanning. Det er en fantastisk milepæl ♥️ 

Må jeg spørge om årsagen til, at I får ekstra scanninger og skal sættes i gang før termin? 

Tusind tak

Vi få ekstra scanninger og bliver sat i gang pga at, i 2022 mistet vi vores lille dreng Danny i maven. Han døde under et døgn før jeg fødte ham. Og jeg fødte ham i uge 41+5. De fandt intet, han var så fin lille dreng. Men de sagde at han nok skulle ha været ude 3 dage før. Derfor få vi ekstra scanninger for at holde øje med min nuværende graviditet og jeg bliver sat igang i hvert fald senest i uge 39. 
jeg bliv også scannet i uge 4 og 6 i denne graviditet, og det for at være sikker på at graviditet sidder i livmoderen. Da jeg har oplevet i sidste år at jeg blivet gravid, men graviditet har sat sig ude i højere æggeleder. Var til vagtlægen utallig gange fordi jeg blødte og havde smerter. Men første gang de scannet mig sagde hende der scannet mig at den var inde for livmoderen og vi hørte hjertelyd. Først i uge 8 kom jeg ind til en der kunne se at den var udenfor og at jeg skal opereres samme dag. Så det bliv jeg og fik fjernet højere æggeleder. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2024

Love Angel

Mor til 4
Dige skriver:

Jeg har mistet for mange mange år siden, men denne gang er jeg over 40 så jeg vil bare gerne være sikker på at alt er som det skal være

Hej
håber alt var fint til scanning i dag. Har tænkt på dig.

Anmeld Citér

31. juli 2024

Dige

Profilbillede for Dige
Love Angel skriver:

Hej
håber alt var fint til scanning i dag. Har tænkt på dig.

Ja!! Vi så fint hjerteblink og det hele 8+2

Anmeld Citér

31. juli 2024

Love Angel

Mor til 4
Dige skriver:

Ja!! Vi så fint hjerteblink og det hele 8+2

Lyder dejlig. Stort Tillykke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.