Love Angel skriver:
Okay. Godt du mærker hende hver dag. Og forstår godt at hvis du mærket mere så du mere tryg kan jeg godt forstår dig.
Og mener du hvornår jeg mærket liv, eller hvordan de forskelig var?
Og ser ud til heldigvis at de også tænker at jeg ikke skal gå til termin så det dejligt at høre. Det lyd i hvert fald på scannings damen
Og hehe tak. Men vil helt sikkert sattes i gang før min termin vil ikke risikerer noget som med vores engle dreng. 
Og nårh du er da også pænt højde. Jeg er kun 155 så jeg er meget lav, og maven buler altid hurtig ud, fordi jeg er så lav og ikke har plads som en høj kvinde.
Og okay kan godt forstår så nu hvorfor du føler dig stor når nu du ikke var i sidste graviditet. Men lillesøster i din mave vejer også noget mere. 
sjovt nok min ældste pige var også meget lille da hun bliv født. Men min mindste pige bliv født med noget mere vægt end hendes storsøster
og men vores engle dreng slog rekord og var meget mere højt i vægt end lillesøster.
jeg har nok også stor skyld i at de bliver højere og højere i vægt ups
derfor tænker jeg mere over det i den her graviditet.
Efter hvad scannings damen målt babyen til så er jeg 13+6 henne idag. Og har slet ikke taget på, tværdigmod nogle dage har jeg også tabt mig lidt i forhold til min start vægt før graviditet.
Vil gør alt for at jeg ikke spiser voldsomt og tar for meget på. Og kun tar det nødvendig på som når babyen vokser mm. 
nu er du jo langt henne, er du ikke 27 et eller andet, er det ikke rigtigt?
Hvor meget har du taget på i forhold til din start vægt før du bliv gravid hvis man må spørger?

Ja, det er bare meget forskelligt, hvor meget jeg mærker hende, fra dag til dag. Og der er absolut intet mønster i hendes bevægelser
Jeg mener hvor langt du var henne, da du begyndte at mærke liv. Første gang mærkede jeg det nemlig tidligere end denne gang og tænkte "hvorfor sker der ingenting"
Godt at høre, at de ikke tager nogle chancer. Det må give en vis form for ro?
Ja, hun vejer ca. det samme, 27+2, som storesøster vejede 29+. Så der er lidt forskel.
Hvorfor er det dog din skyld, at dine børn er blevet større fra gang til gang?
Jeg spiser ikke engang mere end før graviditeten, men vægten kommer bare på helt af sig selv. Selvom jeg bevæger mig nogenlunde som før 
Jeg er 27+2 idag og vægten sagde + 9,1 kg i morges. Puha, jeg synes, det går lige hurtigt nok
Men lægen sagde, at det var fint. Det er selvfølgelig heller ikke hende, der skal tabe det igen bagefter..