Veloverstået NF scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.099 visninger
33 svar
28 synes godt om
23. juli 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

så har jeg været til veloverstået NF scanning. Så er man lettet for en stund. Alt så perfekt ud og det lille baby havde en fest i min mave. Den spraglede og hyggede sig i min mave, at scannings damen måtte ryste min mave nogle gange og jeg skulle ryste min numse en gang for at så hun kunne få de mål hun skulle bruge fik at vide at jeg får 2 ekstra scanninger, ud over NF scanning og MD scanning. De 2 ekstra kommer til at falde i uge 28 og 32 mener jeg hun sagde. Også for noget tid siden fik jeg også en tid til en samtale igennem tlf med en læge som vil ringe mig op D.26 i denne her månede. Det nævnte hun også og sagde at de vil snakke med mig om forløbet der kommer til at ske og hvornår nogenlunde de vil sætte mig igang. Så jeg heldigvis ikke skal gå til termin. Hun sagde også at fra uge 22 og til jeg bliver sat igen kan jeg til en hver tid ringe dem op og komme til scanning hvis jeg bliver urolig og bekymret over hvis jeg ikke lige mærker liv. Hun var rigtig sød og tog sig af os. Det gør mig så tryg at få de ekstra scanninger og at jeg fra uge 22 kan komme op og blive scannet hvis ikke jeg lige mærker liv og at de allerede forbereder og tænker på igang sætte hvornår det skal ske og at de er opmærksom på at jeg ikke skal gå til termin. Det så dejligt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2024

Trepiger

Profilbillede for Trepiger

Dejlig at høre

Anmeld Citér

23. juli 2024

Love Angel

Mor til 4
Trepiger skriver:

Dejlig at høre

Anmeld Citér

23. juli 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Love Angel skriver:

så har jeg været til veloverstået NF scanning. Så er man lettet for en stund. Alt så perfekt ud og det lille baby havde en fest i min mave. Den spraglede og hyggede sig i min mave, at scannings damen måtte ryste min mave nogle gange og jeg skulle ryste min numse en gang for at så hun kunne få de mål hun skulle bruge fik at vide at jeg får 2 ekstra scanninger, ud over NF scanning og MD scanning. De 2 ekstra kommer til at falde i uge 28 og 32 mener jeg hun sagde. Også for noget tid siden fik jeg også en tid til en samtale igennem tlf med en læge som vil ringe mig op D.26 i denne her månede. Det nævnte hun også og sagde at de vil snakke med mig om forløbet der kommer til at ske og hvornår nogenlunde de vil sætte mig igang. Så jeg heldigvis ikke skal gå til termin. Hun sagde også at fra uge 22 og til jeg bliver sat igen kan jeg til en hver tid ringe dem op og komme til scanning hvis jeg bliver urolig og bekymret over hvis jeg ikke lige mærker liv. Hun var rigtig sød og tog sig af os. Det gør mig så tryg at få de ekstra scanninger og at jeg fra uge 22 kan komme op og blive scannet hvis ikke jeg lige mærker liv og at de allerede forbereder og tænker på igang sætte hvornår det skal ske og at de er opmærksom på at jeg ikke skal gå til termin. Det så dejligt

Stort tillykke

Anmeld Citér

23. juli 2024

fehår

Dejlig opdatering ❤️

Anmeld Citér

23. juli 2024

Maricella

Profilbillede for Maricella

Åh hvor er det skønt at høre! Kæmpe tillykke igen

Anmeld Citér

23. juli 2024

Love Angel

Mor til 4

Stort tillykke

Tusind tak

hvordan gå det med dig?

Anmeld Citér

23. juli 2024

Love Angel

Mor til 4

Tusind tak fehår ja det var så dejligt med de gode nyheder

Anmeld Citér

23. juli 2024

Love Angel

Mor til 4
Maricella skriver:

Åh hvor er det skønt at høre! Kæmpe tillykke igen

Tusind tak

det så en lettelse at få så god en nyhed. Hjertet slid så flot og det hele var så fint.

Anmeld Citér

23. juli 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Love Angel skriver:

Tusind tak

hvordan gå det med dig?

Det går fremad Er 27+0 idag.

Lillesøster vokser godt derinde og er stadig over gennemsnittet, hvilket er helt vildt, da storesøster var ca. 20 % for lille.

Hun er meget rolig derinde, men vågner op om aftenen, for at holde fest Og vi skal se ind til hende på søndag, da hendes kommende farmor har sponsoreret en 3D/4D scanning. Så det glæder jeg mig til

Maven vokser godt og det er ved at være tungt allerede, så tænker hvordan det ender, med 11 uger til PKS.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.