Love Angel skriver:
Kan jeg godt forstå, men husk der er vilde babyer og rolig babyer skal du ikke bekymre dig.
Men forstår godt at du gerne vil mærke hende mere end du gør. 
Ja jeg er vild utålmodig, vil så gerne snart kunne mærke noget
Og ved ikke hvor langt jeg skal gå. Jeg har en tlf samtale med en læge imorgen. Ved ikke om jeg få præcis at vide hvornår de vil sætte mig idag, men det finder jeg ud af imorgen. Ellers bliver datoen nok sat når jeg måske er lidt længere henne. 
jeg har aldrig fødte før termin eller til termin. Altid langtid efter termin alle 3 gange. Vores ældste pige bliv født 41+1 og vores mindste pige bliv født 41+2 og vores engle dreng bliv født 41+5. Så som du kan se så gå jeg længere og længere for hver graviditet
Og sikke fin mave.
Men mon ikke maven bliver lidt større enden du føder
synes du ser høj ud, kan være derfor jeg synes at din mave ikke ser kæmpe ud som du selv føler dig
jeg er ikke så høj, jeg er meget lav. Og når jeg er høj gravid så føler jeg mig serøst som en KÆMPE fodbold
jeg er helt sikker på at det har stor betydning om man er meget høj eller meget lav
Hun er i hvert fald meget rolig, men mærker da noget hver dag
Jeg tror det handler om tryghed, altså at jeg ville være mere tryg, hvis jeg mærkede noget mere.
Det kender jeg alt for godt til
Jeg var selv vildt utålmodig. Hvordan har du mærket liv, i de andre graviditeter?
Okay. Jeg håber i hvert fald, at de lytter til dit/jeres eventuelle ønsker/behov.
Ja, du har da gået langt så. Puha, det kan jeg slet ikke forestille mig at skulle. Godt gået!
Jeg tænker helt sikkert, at min mave bliver em hel del større, I løbet af de næste 76 dage
Jeg er 166 høj (den laveste i min familie).
Det har du helt sikkert ret i. Første gang var min mave dog meget mindre.