Veloverstået NF scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
MortilF skriver:

Det går fremad Er 27+0 idag.

Lillesøster vokser godt derinde og er stadig over gennemsnittet, hvilket er helt vildt, da storesøster var ca. 20 % for lille.

Hun er meget rolig derinde, men vågner op om aftenen, for at holde fest Og vi skal se ind til hende på søndag, da hendes kommende farmor har sponsoreret en 3D/4D scanning. Så det glæder jeg mig til

Maven vokser godt og det er ved at være tungt allerede, så tænker hvordan det ender, med 11 uger til PKS.

Dejligt at det gå så godt med lillesøster 

og hvor lækkert med sådan en scanning og det gå hurtigt med ugerne som regel. Men klart det gå langsomt når man føler at maven er så tung allerede og stor. Men sikke en følelse at være gravid, det helt fantastisk. Selvom det er min 4 rigtig graviditet ( 5 med den uden for livmoderen) så synes jeg det er underligt at babyen har så meget en fest i min mave, men at jeg ikke mærker noget overhovedet men ved godt at den er så lille endnu at jeg ikke skulle mærke noget endnu. Men er sååå utålmodig vil så gerne mærke de første spark. Så i gå aftes da jeg gik i seng prøvet jeg at lille stille og mærke efter. Og på et tidspunkt synes jeg at jeg kunne føle at den gav et lille hop. Ved ikke om det er indbildning eller det er rigtig det jeg mærket. Men vil så gerne mærke noget snart. Men ved godt at der kan gå noget tid endnu. Scannings damen igår sat mig 2 dage frem. Og hun sagde at jeg vil ha termin D. 24 januar 2025 men self og heldigvis skal jeg ikke gå helt til termin. Så efter hvad hun regnede ud så var jeg 13+4. Så idag 13+5

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2024

__anonym

Profilbillede for __anonym

Stort tillykke! Sikke dejlige nyheder

Anmeld Citér

24. juli 2024

Love Angel

Mor til 4
__anonym skriver:

Stort tillykke! Sikke dejlige nyheder

Tusind tak vi er også vildt glæde.

Anmeld Citér

24. juli 2024

mor_til_2_

Ej hvor er det dejligt at hører Flot de tager sig godt af jer

Og stort tillykke med en flot scanning det så sjovt når de hopper sådan rundt i maven når de har masser af plads. Det så sødt. 

Anmeld Citér

24. juli 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Love Angel skriver:

Dejligt at det gå så godt med lillesøster 

og hvor lækkert med sådan en scanning og det gå hurtigt med ugerne som regel. Men klart det gå langsomt når man føler at maven er så tung allerede og stor. Men sikke en følelse at være gravid, det helt fantastisk. Selvom det er min 4 rigtig graviditet ( 5 med den uden for livmoderen) så synes jeg det er underligt at babyen har så meget en fest i min mave, men at jeg ikke mærker noget overhovedet men ved godt at den er så lille endnu at jeg ikke skulle mærke noget endnu. Men er sååå utålmodig vil så gerne mærke de første spark. Så i gå aftes da jeg gik i seng prøvet jeg at lille stille og mærke efter. Og på et tidspunkt synes jeg at jeg kunne føle at den gav et lille hop. Ved ikke om det er indbildning eller det er rigtig det jeg mærket. Men vil så gerne mærke noget snart. Men ved godt at der kan gå noget tid endnu. Scannings damen igår sat mig 2 dage frem. Og hun sagde at jeg vil ha termin D. 24 januar 2025 men self og heldigvis skal jeg ikke gå helt til termin. Så efter hvad hun regnede ud så var jeg 13+4. Så idag 13+5

Ja, det er rigtig dejligt Selvom jeg godt kan blive nervøs, når der går længe imellem, at hun bevæger sig

Jeg glæder mig rigtig meget, til at se lillesøster igen Ud fra hvor hurtigt min mave vokser denne gang, må hun alligevel være og blive større end sin storesøster

Ja, det er også en speciel følelse at vide, at baby holder fest, uden at kunne mærke det mindste. Så jeg kan godt forstå, at du er utålmodig.

Hvor langt skal du gå? Jeg går til 38+1, hvis hun vil blive derinde så længe. Den første kom ud 36+6.

Her er et billede af maven fra 27+0. Jeg føler mig kæmpe stor

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

25. juli 2024

Junia

Hvor er det bare dejligt at høre

Anmeld Citér

25. juli 2024

Love Angel

Mor til 4
mor_til_2_ skriver:

Ej hvor er det dejligt at hører Flot de tager sig godt af jer

Og stort tillykke med en flot scanning det så sjovt når de hopper sådan rundt i maven når de har masser af plads. Det så sødt. 

Ja det gør mig tryg at de tar sig af os på den måde. Jeg frygtet at vi skal bruge meget energi på det at få flere scanninger og blive sat igang før termin. Og var bange for at de vil være ligeglade med hvad vi har været igennem. Men de så søde og tænker på hvordan vi kan være trygge det så dejligt 

og tusind tak. Det var helt dejligt at se den bitte hygger sig og holder en fest i min mave hehe 

hvordan gå det med dig? Du er vel ved kun at mangle få uger til termin er det ikke rigtigt? Hvor langt er du henne nu?

Anmeld Citér

25. juli 2024

Love Angel

Mor til 4
MortilF skriver:

Ja, det er rigtig dejligt Selvom jeg godt kan blive nervøs, når der går længe imellem, at hun bevæger sig

Jeg glæder mig rigtig meget, til at se lillesøster igen Ud fra hvor hurtigt min mave vokser denne gang, må hun alligevel være og blive større end sin storesøster

Ja, det er også en speciel følelse at vide, at baby holder fest, uden at kunne mærke det mindste. Så jeg kan godt forstå, at du er utålmodig.

Hvor langt skal du gå? Jeg går til 38+1, hvis hun vil blive derinde så længe. Den første kom ud 36+6.

Her er et billede af maven fra 27+0. Jeg føler mig kæmpe stor

Kan jeg godt forstå, men husk der er vilde babyer og rolig babyer skal du ikke bekymre dig. Men forstår godt at du gerne vil mærke hende mere end du gør.

Ja jeg er vild utålmodig, vil så gerne snart kunne mærke noget 

Og ved ikke hvor langt jeg skal gå. Jeg har en tlf samtale med en læge imorgen. Ved ikke om jeg få præcis at vide hvornår de vil sætte mig idag, men det finder jeg ud af imorgen. Ellers bliver datoen nok sat når jeg måske er lidt længere henne.

jeg har aldrig fødte før termin eller til termin. Altid langtid efter termin alle 3 gange. Vores ældste pige bliv født 41+1 og vores mindste pige bliv født 41+2 og vores engle dreng bliv født 41+5. Så som du kan se så gå jeg længere og længere for hver graviditet 

Og sikke fin mave. Men mon ikke maven bliver lidt større enden du føder synes du ser høj ud, kan være derfor jeg synes at din mave ikke ser kæmpe ud som du selv føler dig  jeg er ikke så høj, jeg er meget lav. Og når jeg er høj gravid så føler jeg mig serøst som en KÆMPE fodbold jeg er helt sikker på at det har stor betydning om man er meget høj eller meget lav

Anmeld Citér

25. juli 2024

Love Angel

Mor til 4
Junia skriver:

Hvor er det bare dejligt at høre

Tusind tak

Anmeld Citér

25. juli 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Love Angel skriver:

Kan jeg godt forstå, men husk der er vilde babyer og rolig babyer skal du ikke bekymre dig. Men forstår godt at du gerne vil mærke hende mere end du gør.

Ja jeg er vild utålmodig, vil så gerne snart kunne mærke noget 

Og ved ikke hvor langt jeg skal gå. Jeg har en tlf samtale med en læge imorgen. Ved ikke om jeg få præcis at vide hvornår de vil sætte mig idag, men det finder jeg ud af imorgen. Ellers bliver datoen nok sat når jeg måske er lidt længere henne.

jeg har aldrig fødte før termin eller til termin. Altid langtid efter termin alle 3 gange. Vores ældste pige bliv født 41+1 og vores mindste pige bliv født 41+2 og vores engle dreng bliv født 41+5. Så som du kan se så gå jeg længere og længere for hver graviditet 

Og sikke fin mave. Men mon ikke maven bliver lidt større enden du føder synes du ser høj ud, kan være derfor jeg synes at din mave ikke ser kæmpe ud som du selv føler dig  jeg er ikke så høj, jeg er meget lav. Og når jeg er høj gravid så føler jeg mig serøst som en KÆMPE fodbold jeg er helt sikker på at det har stor betydning om man er meget høj eller meget lav

Hun er i hvert fald meget rolig, men mærker da noget hver dag Jeg tror det handler om tryghed, altså at jeg ville være mere tryg, hvis jeg mærkede noget mere.

Det kender jeg alt for godt til Jeg var selv vildt utålmodig. Hvordan har du mærket liv,  i de andre graviditeter?

Okay. Jeg håber i hvert fald, at de lytter til dit/jeres eventuelle ønsker/behov. 

Ja, du har da gået langt så. Puha, det kan jeg slet ikke forestille mig at skulle. Godt gået! 

Jeg tænker helt sikkert, at min mave bliver em hel del større, I løbet af de næste 76 dage Jeg er 166 høj (den laveste i min familie).

Det har du helt sikkert ret i. Første gang var min mave dog meget mindre.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.