Fortvivlet skriver:
Kommer vel an på situationen.
Er det i leg det sker ? De er 3 år så barnet er jo ikke ondt (det synes jeg næsten det virker som om det er det du synes, siden du vælger et barn fra i så ung en alder).
Hvis mit barn leger med et andet barn i den alder hos os, så er det selvfølgelig mit ansvar at løse konflikterne, det skulle da være virkelig grelt hvis jeg gik til forældrene, så var det nok mere at "de har vist lige et behov for en pause fra hinanden" for der skal nu altså to børn til en konflikt , så ingen grund til at kaste med mudder, herre gud de er 3 år
Jeg har flere gange set, at det ikke er i leg.. Også ved andre børn.. Så går hun hen og slår andre børn uden at have noget med dem at gøre..
Og sidst med vores børn var barnet gået ind til sig selv, og så spørger vores ældste på 5 år, om hun ikke vil ind og lege.. Vores børn hører så ikke, at hun siger nej, så de spørger igen, og så er det her, at hun går hen og slår vores ældste..
Vores ældste kommer så hen og siger det til os, går ud til sin bror på 3 år igen og her hører vi så, at ham på 3 år græder.. Så var naboen så kommet uprovokeret hen og havde slået med knytnæve på hver side af vores søns hoved (han legede for sig selv på det tidspunkt).. Naboen var gået fra sin egen have, ind i vores, havde slået vores søn og gået tilbage igen..
Og det er som sagt ikke første gang, at jeg oplever, at hun slår uprovokeret (jeg var dog ikke ude til at se det her, men har før set det med andre børn)..
Anmeld
Citér