Anonym skriver:
Der gik lige et sug igennem mig efter, at jeg havde læst dit skriv her
Jeg er godt klar over, at der findes flere forskellige former for vold, men har aldrig skænket det en tanke om at jeg kunne være udsat for økonomisk vold
Jeg er forvirret, skuffet, ked af det og er i afmagt 
Jeg har så svært ved at forstå hvis det endelig skal være, at det er en form for vold, magt og kontrol jeg er i…jeg er overbevidst om, at det slet ikke er hans hensigt. Altså jeg tror ikke, at det er meningen, at han vil gøre mig ondt. Kan man godt det? Altså være en voldsudøver uden selv at vide det??
Ja det kan man.
Man opdager det ikke selv det er de små ting og så rykker grænsen sig igen og igen og til sidst kender man ikke sig selv og sin egen grænse.
Jeg går på et kursus ved et krisecenter som hedder en vej videre. For volds ramte kvinder og jeg følte jo ikke selv at det var så slemt han har jo aldrig rigtig slået mig han mente det jo ikke jeg kunne jo også bare have ladet vær at sige sådan eller købe dette så var vi ikke blevet uvenner osv. Man påtager sig skylden.
Og fandt også ud af at det jo faktisk var nr 2 forhold jeg var i som var kontrolerene på det kursus.
Vil anbefale dig at prøve at få et møde på et krisecenter de har fri rådgivning og ville kunne hjælpe dig med at finde ud af om det er økonomisk vold du er i.
Og ved godt det er et kæmpe skridt at tage men man kan være anonym de får kun fornavn at vide og vis man så ikke vil gøre mere efter det møde er det op til en selv. De er der kun for at hjælpe og det er det bedste jeg har gjort for mig selv nogensinde
Anmeld
Citér