Træt. Hvordan kan jeg holde mig vågen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2024

Anonym

Kære trådstarter 

Bare Wow Wow Wow… Han lyder som en usympatisk idiot, for at sige det rent ud. Det er da fuldstændig vanvittigt, at lade dig ordne alt i hjemmet, og så derefter blive sur på dig, fordi du er træt?! Det er helt væk. 
kære trådstarter, du fortjener en, der kan se dit værd. Ikke en det tager dig forgivet på den måde, og direkte behandler dig som lort

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2024

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Anonym skriver:

Jeg står op dagligt kl. 4.30. Smører madpakker og kører på arbejde. Har typisk fri kl. 15. Hjem og lave aftensmad, rydde op i køkkenet efter madlavning. Putte børnene og så kan jeg endelig slappe af i sofaen og så melder trætheden sig. 
Kæresten derimod kan sagtens holde sig vågen selvom han også er tidlig oppe og går på arbejde. Han falder ikke i søvn eller er træt som jeg. 
Han bliver sur og irriteret på mig at jeg er så træt og falder i søvn. 
Hvad kan jeg gøre for ikke at være så træt? 
F.eks nu her hvor kl. er 23.14 er begge vores børn stadig oppe. Kæresten er på computeren, og jeg er dødtræt. Min kæreste regner med, at vi skal se nogle programmer sammen. Men jeg vil allerhelst bare sove. Kan ikke holde mig vågen, men han får mig til at have dårlig samvittighed og føler, at jeg svigter ham. Måske nok også fordi han regnede med, at vi skulle knalde i aften. Han er sur på mig og siger at hvis jeg falder i søvn nu så bliver han rasende på mig, og at jeg må finde på noget at lave så jeg kan holde mig vågen, men det har jeg ikke lyst til.  

Hvad gør I andre for at holde jer vågne?? 

Jeg var gået i seng. Jeg står op kl. 6.20 og går i seng kl. 22.30. At min mand stadigvæk er oppe er jeg sådan set ligeglad med. Man skal ikke holde sig vågen bare for, at knalde og slet ikke så sent på aften! Han lyder godt nok meget usympatisk din kæreste. 

Hvor gamle er jeres børn?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.