Træt. Hvordan kan jeg holde mig vågen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2024

Tullebadulle

Turde, frygter, dårlig samvittighed, sur, er ord du benytter til at beskrive jeres relation i de her dage. Først truer ham dig og du er bange for at konfliktoptrappe?? Wtf

DU har grund til at være skuffet, sur og forvente mere!  Han er en drengemand og ikke engang en sød 8 årig.

Jeg håber virkelig at samtlige st de her beskeder, der giver dig det samme svar, kan give dig en anden historie om hvem “skurken er”. Du bliver nedbrudt …. Håber du kan komme videre. Det der er ikke sundt. Du er jo bange for ham.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2024

Tullebadulle

… og hvis du er i tvivl så er the silent treatment også psykisk vold. Faktisk er det at ignorere noget af det psykisk værste man kan gøre mod en anden.  

Anmeld Citér

4. maj 2024

Anonym

Anonym skriver:

Han står op kl. 6 i hverdagene.

Hmm…En sjældent gang laver han mad, men ellers ikke rigtig noget…

Måske du skulle bede ham om at stå op og smører madpakker så du kan sove længere hvis det er så vigtigt for ham at du ikke er så træt om aftenen. 

Jeg havde vitterligt bedt ham om at pakke sine ting og pisse af helvedes til hvis han behandlede mig på den måde 

Anmeld Citér

4. maj 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V

Puha! Jeg får det helt dårligt, af at læse, det du skriver, trådstarter.

Hvis din mand intet laver, opfører sig som en forkælet møgunge, overlader alt arbejde med børn og hjem til dig og nægter at lytte, er det jo tydeligt, at der er noget helt galt.

Sig fra. Sæt et ultimatum. Eller gå fra ham med det samme 

Jeg havde personligt valgt det sidste, så hurtigt som muligt.

Anmeld Citér

4. maj 2024

Solsikke9

Profilbillede for Solsikke9
Anonym skriver:

Men han vil ikke lytte  

Overvej hvad der gør, at du vil byde dig selv det her. For det er enormt tarveligt mod dig.

Anmeld Citér

4. maj 2024

Tullebadulle

Anonym skriver:

Jeg står op dagligt kl. 4.30. Smører madpakker og kører på arbejde. Har typisk fri kl. 15. Hjem og lave aftensmad, rydde op i køkkenet efter madlavning. Putte børnene og så kan jeg endelig slappe af i sofaen og så melder trætheden sig. 
Kæresten derimod kan sagtens holde sig vågen selvom han også er tidlig oppe og går på arbejde. Han falder ikke i søvn eller er træt som jeg. 
Han bliver sur og irriteret på mig at jeg er så træt og falder i søvn. 
Hvad kan jeg gøre for ikke at være så træt? 
F.eks nu her hvor kl. er 23.14 er begge vores børn stadig oppe. Kæresten er på computeren, og jeg er dødtræt. Min kæreste regner med, at vi skal se nogle programmer sammen. Men jeg vil allerhelst bare sove. Kan ikke holde mig vågen, men han får mig til at have dårlig samvittighed og føler, at jeg svigter ham. Måske nok også fordi han regnede med, at vi skulle knalde i aften. Han er sur på mig og siger at hvis jeg falder i søvn nu så bliver han rasende på mig, og at jeg må finde på noget at lave så jeg kan holde mig vågen, men det har jeg ikke lyst til.  

Hvad gør I andre for at holde jer vågne?? 

Hvad tænker du om de vi skriver?

Anmeld Citér

5. maj 2024

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

TS Du blev meget stille? 

Anmeld Citér

5. maj 2024

Tullebadulle

Unicorn1 skriver:

TS Du blev meget stille? 

Ja - bliver også helt nervøs. Håber hun er ok.

Anmeld Citér

5. maj 2024

Anonym trådstarter

Tullebadulle skriver:

Ja - bliver også helt nervøs. Håber hun er ok.

Tak for bekymringen, men ingen grund til nervøsitet

Vi har fået en længere snak omkring det og der er ingen sure mine omkring det mere.

Anmeld Citér

5. maj 2024

Tullebadulle

Anonym skriver:

Tak for bekymringen, men ingen grund til nervøsitet

Vi har fået en længere snak omkring det og der er ingen sure mine omkring det mere.

Men forstår han dit synspunkt… det er vel ikke bare at få husfreden igen? Lyttede han faktisk?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.