Vilde/anderledes steder at have sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2009

Miamaja

Eva skriver:

Ja, det kunne du lide at høre... jeg kunne nu ikke drømme om at skrive det off. eller fortælle det til nogen..

samme her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2009

malou

Øhhhhh kirken som kronprinsen og mary blev gift i..... smiler søndag morgen da In lukkede for mange mange mange år siden ups

AMEN

Anmeld

4. november 2009

LouiseNielsen

Åhh der er vel altid et par stk....

Og Godmorgen piger! Nu starter dagen da godt....

Jeg har sutttet den af på min eks kæreste i prøverummet i bilka......

Haft sex alle steder i lejligheden, men det er der vel egentlig ikke noget underligt i...

På wcet i flyveren på ved til tyrkiet (det er ik nemt skal jeg hilse og sige)

I svømmehallen i varmvands poolen, med 100 mennesker omkring os.

På odense banegård på handicap toilettet.

Med en bartender efter lukketid, lige midt på baren.

På køleren af en bil, til dbh....

Også er der vist ik flere.... udover steder som udenfor elller steder i hjemmet, men det er der vel ik noget specielt i???

Kram og god dag til jer allle....

Anmeld

4. november 2009

JustAnotherName

Oppe på taget af et motionscenter ....dét er vist til dato det særeste sted jeg har haft sex.
Der var sådan nogle kupler som vinduer oppe på taget (taget var selvfølgelig fladt!), så oppe fra taget af, kunne man faktisk kigge ned på dem som trænede indenfor. De vidste selvfølgelig ikke at mig og min x var oppe på taget. Men der var nu ikke særligt højt derop, så der var da en del risiko for at nogen kunne få øje på os ....særligt udenfor.

Og så har jeg også engang haft sex på en åben mark lige for enden af en landingsbane ....så der lettede og landede et par store maskiner henover os, mens vi var godt igang....

Anmeld

4. november 2009

quity

Mit eksemplar er ik et særligt sted, men det er nok den gang som jeg har grinet mest af efterfølgende, fordi den er mega klam.

Var til fest hos en kammerat og da alle sov endte jeg på stuegulvet med en fyr. Sex'et var ik noget speciel, men han ville igen og igen. Tilsidst gad jeg ik mere og bad ham stoppe eller jeg ville gå min vej. Han stoppede og jeg faldt hurtig i søvn. Kort tid efter vågnede jeg ved at han rejste sig og gik ud i køkkenet. Her åbnede han køleskabet. Troede han var sulten, men nej. Som I nok kan gætte, gik han i gang med at spille den af ind i køleskabet. Jeg lå bare inde i stue, kunne ik sige det mindste for så ville jeg flække af grin.

Næste dag da han var taget afsted måtte jeg bare sige det til min kammerat, da jeg synes det var vildt klamt hvis maden var svinet til. Hold da kæftman der er aldrig grinet så meget som den dag.

Maden blev smidt ud!!!

Anmeld

4. november 2009

qp

quity skriver:

Mit eksemplar er ik et særligt sted, men det er nok den gang som jeg har grinet mest af efterfølgende, fordi den er mega klam.

Var til fest hos en kammerat og da alle sov endte jeg på stuegulvet med en fyr. Sex'et var ik noget speciel, men han ville igen og igen. Tilsidst gad jeg ik mere og bad ham stoppe eller jeg ville gå min vej. Han stoppede og jeg faldt hurtig i søvn. Kort tid efter vågnede jeg ved at han rejste sig og gik ud i køkkenet. Her åbnede han køleskabet. Troede han var sulten, men nej. Som I nok kan gætte, gik han i gang med at spille den af ind i køleskabet. Jeg lå bare inde i stue, kunne ik sige det mindste for så ville jeg flække af grin.

Næste dag da han var taget afsted måtte jeg bare sige det til min kammerat, da jeg synes det var vildt klamt hvis maden var svinet til. Hold da kæftman der er aldrig grinet så meget som den dag.

Maden blev smidt ud!!!

Lyder som liiiiiiiiiige noget for mig... sender du ik lige hans navn og tlf nr i en privat besked?

Anmeld

4. november 2009

quity

qp skriver:

Lyder som liiiiiiiiiige noget for mig... sender du ik lige hans navn og tlf nr i en privat besked?

Det er mange år siden. Har lavet mange sjove ting både før og efter. Intet som jeg har fortrudt.

Anmeld

4. november 2009

prettybutterfly

De dummeste steder jeg har haft sex må være Ikea, et bibliotek og et vaskeri. Heldigvis blev ingen af delene opdaget. Men den gang på biblioteket var det meeeega tæt på. Meget frækt og nervepirrende syntes jeg. Men ikke noget man har nerver til hver dag!!!

Anmeld

4. november 2009

Ayasmor

Hmm.. ikke at det var et specielt sært sted, men det at vi blev opdaget var lidt det sjove/knap så heldige i det..

here goes: Det var til østerhurup open air mener jeg.. vi var nogle vennepar afsted, og på festpladen/musikpladsen rendte vi så rundt ret fulde. Min kæreste og jeg kom pludselig i stemning, og det første sted vi lige kunne finde var et af de her velkendte grønne toiletbåse, der står på ræs og række.. Men hvad pokker.. lysten meldte sig, så ind med os. Eftersom der ikke der særlig meget plads derinde, var det nogle ret akave stillinger, men det lykkedes da.. Jeg havde så ikke lige bemærket at jeg støttede med den ene hånd på døren, så at der lige kom en lille sprække man kunne kigge ind ad.. Pludselig høre jeg så en lille barnestemme der siger: MOOOOAAARRRR!!! se lige de laver babier  Min første tanke var shit også.. ikke lige just lyst til at blive busted af en stakkels lille dreng på ikke særlig mange år. Så os i klunset, og ud af denne her lokums-grønne-tingest. Udenfor står der så en meget fornærmet mor til den lille dreng..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.