Vilde/anderledes steder at have sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

60.170 visninger
38 svar
0 synes godt om
3. november 2009

FrkT

Jeg kunne godt tænke mig at høre de vildeste, sjoveste, underligste, klammeste, uhyggeligste (eller alt muligt andet) steder I har haft sex. Det behøver naturligvis ikke nødvendigvis at være med jeres nuværende partnere. Bare det er nogle anderledes steder/situationer.

Fortæl fortæl

Jeg har selv et par steder... dem skal jeg nok også komme med.... i hver sin tråd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2009

LotteGabriella

FrkT skriver:

Jeg kunne godt tænke mig at høre de vildeste, sjoveste, underligste, klammeste, uhyggeligste (eller alt muligt andet) steder I har haft sex. Det behøver naturligvis ikke nødvendigvis at være med jeres nuværende partnere. Bare det er nogle anderledes steder/situationer.

Fortæl fortæl

Jeg har selv et par steder... dem skal jeg nok også komme med.... i hver sin tråd.

hmm...en kirkehave er nok den der falder uden for kategori

ellers i havet, i strandklitterne, i haven, i bilen, i den ene ende af en campingvogn, imens min veninde også havde gang i den i den anden ende (den må godt nok ha' vippet noget den nat)         og ellers nærmest på alle ting i huset og over hele huset

Anmeld

3. november 2009

mariamiss6

et sjovt OG klamt sted jeg har gjort det engang.....

til en fest, var der lige en god ven, han ville gerne liiiiige, så det gik vi afsted for at ordne.

Vi startede i en eller anden indkørsel hvor han ææææhm slikkede mig, men så blev lyset sgu tændt..... Op med bukserne og afsted det gik....

Så havnede vi lige i en anden indkørsel, hvor han satte mig op på en af de der grønne plastikskraldespande (her indtraf så det klamme) og så bollede vi lidt der, og så ham ned på ryggen i indkørslen, hvor jeg red ham lidt..... av av mine knæ, tøser jeg vil lige advare jer imod den slags øvelser på perlesten

Anmeld

3. november 2009

LotteGabriella

mariamiss6 skriver:

til en fest, var der lige en god ven, han ville gerne liiiiige, så det gik vi afsted for at ordne.

Vi startede i en eller anden indkørsel hvor han ææææhm slikkede mig, men så blev lyset sgu tændt..... Op med bukserne og afsted det gik....

Så havnede vi lige i en anden indkørsel, hvor han satte mig op på en af de der grønne plastikskraldespande (her indtraf så det klamme) og så bollede vi lidt der, og så ham ned på ryggen i indkørslen, hvor jeg red ham lidt..... av av mine knæ, tøser jeg vil lige advare jer imod den slags øvelser på perlesten

LOL LOL LOL

Min stund i kirkehaven var med min venindes kollega, som jeg havde mødt omkring 30 min. forinden og det sagde bare PLASK, så var jeg klar men fuck det var total kikset....først havde vi intet kondom, så han måtte på jagt inde på diskoteket hvor vi kom fra, så sad jeg bare der og ventede....og da han endelig kom tilbage og vi kom igang, ja så holdt han seriøst max. 5 minutter *LOL*!!!!

Har mødt ham flere gange siden og der har vi sgu bare grint af det

Anmeld

3. november 2009

FrkT

mariamiss6 skriver:

LOOOOOOL  Og AV AV!

Anmeld

3. november 2009

mariamiss6

desuden på et handicap toilet, i en vikingehytte, i et langhus, bag i bilen på en resteplads, på diverse parkeringspladser rundt omkring både i min egen og svigers bil, millioner af gange i et telt.

Og på et stuegulv mellem tv'et og dem i sofaen.... og på toilettet når resten af rummene.....

Anmeld

3. november 2009

mariamiss6

FrkT skriver:

LOOOOOOL  Og AV AV!

hehe ja det var sgu skægt, og skide spændende hehe... vi blev desværre ikke færdige fordi vi blev afbrudt igen, så jeg tog hjem til ham en dag og skulle afslutte det.... Jeg blev svært skuffet....

Vi fik tøjet af og kom igang, 5 minutter senere spørger han om jeg tager p-piller, og om han så må komme oppe i mig, jeg siger ja til begge dele... og han siger 'godt, jeg er nemlig færdig nu'.... Jeg tænkte bare WHAT! jeg havde slet ikke mærker ham endnu hehehehe.... Så ham har jeg aldrig ordnet siden hehe....

Anmeld

3. november 2009

mariamiss6

Jeg var engang kæreste med en, han var 31 og jeg var faktisk hans første rigtige kæreste, så han skulle bare bolle hele tiden, hvilket var fint med mig, for han havde sgu styr på det shit  og så havde han satme et okay udstyr da ....

Anyways, vi brugte kondomer i starten, og dem havde han til gengæld ikke styr på.... Det skete et par gange at kondomet røg af oppe i mig, og vi først opdagede det når vi var færdige....

Den første gang sagde han bare nærmest panisk 'jeg kan ikke finde kondomet' så jeg bad ham lige lede lidt i sengen. Han kunne stadig ikke finde det, så vi tændte lyse og ledte grundigt sengen igennem... Det var der ligesom ikke.... Så var der umiddelbart kun et gemmested tilbage  Så jeg bad ham lede lidt "der oppe" og dte gjorde han så, helt febrilsk for han frem og tilbage der oppe, og blev vildt hysterisk, hvorefter jeg gik hylende af grin på toilettet, for selv at fiske det ud. Men det var satme lettere sagt end gjort. Og eftersom der ikke var dør ud til toilettet, sad jeg bare og skreg af grin, mens jeg ivrigt forsøgte at presse og fiske det her kondom ud, og manden gik rundt i resten af huset og skældte og sukkede fordi 'det altså ikke særligt skægt'

Hold a kæft hvor jeg grinede, den oplevelse var næsten bedre end den  sengen hehehehehehe

Anmeld

3. november 2009

mariamiss6

mariamiss6 skriver:

desuden på et handicap toilet, i en vikingehytte, i et langhus, bag i bilen på en resteplads, på diverse parkeringspladser rundt omkring både i min egen og svigers bil, millioner af gange i et telt.

Og på et stuegulv mellem tv'et og dem i sofaen.... og på toilettet når resten af rummene var fulde af andre mennesker der ikkegad gå i seng eller hjem .....

...

Anmeld

3. november 2009

FrkT

Puhhh jeg har nok to. Nej, egentlig tre.

Den ene var bare ret mystisk. Det var en mørk vinteraften i en bil lige ved siden af muren ind til en kirke - så jeg havde gravsten som udsyn... ihhhh hvor ophidsende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.