Jeg var engang kæreste med en, han var 31 og jeg var faktisk hans første rigtige kæreste, så han skulle bare bolle hele tiden, hvilket var fint med mig, for han havde sgu styr på det shit
og så havde han satme et okay udstyr da
....
Anyways, vi brugte kondomer i starten, og dem havde han til gengæld ikke styr på.... Det skete et par gange at kondomet røg af oppe i mig, og vi først opdagede det når vi var færdige....
Den første gang sagde han bare nærmest panisk 'jeg kan ikke finde kondomet' så jeg bad ham lige lede lidt i sengen. Han kunne stadig ikke finde det, så vi tændte lyse og ledte grundigt sengen igennem... Det var der ligesom ikke.... Så var der umiddelbart kun et gemmested tilbage
Så jeg bad ham lede lidt "der oppe" og dte gjorde han så, helt febrilsk for han frem og tilbage der oppe, og blev vildt hysterisk, hvorefter jeg gik hylende af grin på toilettet, for selv at fiske det ud. Men det var satme lettere sagt end gjort. Og eftersom der ikke var dør ud til toilettet, sad jeg bare og skreg af grin, mens jeg ivrigt forsøgte at presse og fiske det her kondom ud, og manden gik rundt i resten af huset og skældte og sukkede fordi 'det altså ikke særligt skægt'
Hold a kæft hvor jeg grinede, den oplevelse var næsten bedre end den sengen hehehehehehe
Anmeld