Vilde/anderledes steder at have sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2009

FrkT

qp skriver:

Godt så er jeg mere rolig... hehe

Hehe....

Men hvorfor egentlig det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2009

CarinaSB

på min mors sofa og vi nåede lige at blive færdig inden hun kom hjem .. og i hendes baggang .. i et omklænings rum i en svømmehal .. og på min kærestes kontor

Anmeld

3. november 2009

FrkT

CarinaSD skriver:

på min mors sofa og vi nåede lige at blive færdig inden hun kom hjem .. og i hendes baggang .. i et omklænings rum i en svømmehal .. og på min kærestes kontor

Uhhh den med omklædningsrummet lyder da lidt spændende

Anmeld

3. november 2009

qp

FrkT skriver:

Hehe....

Men hvorfor egentlig det??

Ja altså på dine vejne...  (driller bare)... synes det var sjovt, at læse dine teenage - stive sex historier.

Anmeld

3. november 2009

CarinaSB

FrkT skriver:

Uhhh den med omklædningsrummet lyder da lidt spændende

Det var det os .. det var i en af de båse hvor man kan klæde sig af hvis man ikk kan lide at gøre det når der er mange mennesker .. Og hold nu kæft det er svært at være stille når det er godt

Anmeld

3. november 2009

FrkT

qp skriver:

Ja altså på dine vejne...  (driller bare)... synes det var sjovt, at læse dine teenage - stive sex historier.

Hehe. Men det KUNNE næsten også kun gå galt, sådan som jeg startede ud.

Min første gang var til en fest oppe i en lejlighed ved en fyr jeg ikke kendte (og som havde lagt an på mig hele aftenen..... yhhhhh en klam fyr!!!). Men så endte det med jeg var sammen med en af mine festvenners storebror. Og vi gjorde det på en madras som lå lige op af den sofa, som min veninde og hendes "fyr" lå og sov i. Hun sov fra det hele, men ham fyren hun lå med havde hørt og SET alt (også nøgne mig ).

Anmeld

3. november 2009

Maise

hmmm. Lokummet i et city 3 tog, på Bigballer (kæmpe halmballer) i en privat ridehal, op af en kirkemur. Og så de sædvanlige stedersom i bilen, forældres seng og den dur.

Anmeld

3. november 2009

FrkT

CarinaSD skriver:

Det var det os .. det var i en af de båse hvor man kan klæde sig af hvis man ikk kan lide at gøre det når der er mange mennesker .. Og hold nu kæft det er svært at være stille når det er godt

Ja, men havde da været mega skægt hvis I ikke kunne være stille. Kunne lige forestille mig at komme intetanende ind i et omklædningsrum i en svømmehal, da dum ti dum ti daj..... og så pludselig kommer der det største "ÅHHHHHH" i en stønnende og meget højlydt tone inde fra det lukkede rum.... kæft jeg ville have moret mig!

Anmeld

3. november 2009

CarinaSB

FrkT skriver:

Ja, men havde da været mega skægt hvis I ikke kunne være stille. Kunne lige forestille mig at komme intetanende ind i et omklædningsrum i en svømmehal, da dum ti dum ti daj..... og så pludselig kommer der det største "ÅHHHHHH" i en stønnende og meget højlydt tone inde fra det lukkede rum.... kæft jeg ville have moret mig!

Haha .. jaa det kunne jeg sq os .. Men jeg kunne heller ikk gennemføre det da jeg var bage for om der var nogle børn der kunne komme ind i selve omklædningd rummet .. Men godt det var det

Anmeld

4. november 2009

mariamiss6

Hahaaaaa er lige kommet i tanke om 1 mere, også 1 af dem hvor jeg bare lå flad af grin og mandne blev sur over det....

Nåh det var en nytårsaften, og kæresten og jeg hyggede os i hans meget smalle seng, vi kunne faktisk kun være der begge to hvis vi lå oven på hinanden....

Nåh det var bare missionæren, og det gik fint. Så fint faktisk, at vi ikke hørte at der stod en på den anden side af døren og råbte 'stooooop, time out! jeg skal have min jakke' da han havde stået der en 10 minutters tid, gav han alligevel op, og åbnede døren for at tage sin jakke....

Kæresten sprang af mig, og snuppede dynen til sig selv, men fik ikke ordentligt fat i den, og forsøgte i stedet at gemme sig sådan bag ved mig - agtigt.... Vi var jo ligeso afsløret havde jeg regnet ud, og jeg gjorde ike så meget andet end at grine.... Og jeg fortsatte med at skrige af grin i ca. 15 minutter, mens kæresten som var kravlet på toppen igen, bare lå og skældte ud, og sagde at hvis jeg ikke straks holdt op med at grine så gad han fandme ikke bolle mere....

Jeg endte med at få behersket mig selv, og vi blev færdige.... til stor fornøjelse for resten af selskabet dagen efter hehe....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.