Hahaaaaa er lige kommet i tanke om 1 mere, også 1 af dem hvor jeg bare lå flad af grin og mandne blev sur over det....
Nåh det var en nytårsaften, og kæresten og jeg hyggede os i hans meget smalle seng, vi kunne faktisk kun være der begge to hvis vi lå oven på hinanden....
Nåh det var bare missionæren, og det gik fint. Så fint faktisk, at vi ikke hørte at der stod en på den anden side af døren og råbte 'stooooop, time out! jeg skal have min jakke' da han havde stået der en 10 minutters tid, gav han alligevel op, og åbnede døren for at tage sin jakke....
Kæresten sprang af mig, og snuppede dynen til sig selv, men fik ikke ordentligt fat i den, og forsøgte i stedet at gemme sig sådan bag ved mig - agtigt.... Vi var jo ligeso afsløret havde jeg regnet ud, og jeg gjorde ike så meget andet end at grine.... Og jeg fortsatte med at skrige af grin i ca. 15 minutter, mens kæresten som var kravlet på toppen igen, bare lå og skældte ud, og sagde at hvis jeg ikke straks holdt op med at grine så gad han fandme ikke bolle mere....
Jeg endte med at få behersket mig selv, og vi blev færdige.... til stor fornøjelse for resten af selskabet dagen efter hehe....
Anmeld