Nummer tre var så til byfest ude i den by jeg boede i. I juni måned (altså ikke i år!). Jeg havde året inden i august måned snakket lidt med denne her vildt lækre fyr til vores kræmmermarked. Og når jeg siger vildt lækre, så var det som i at han var den fyr i hele området som flest piger var vilde med inkl. mig selv. Men der til det kræmmermarked året inden havde vi haft snakket om at tage i biografen, men han havde aldrig kontaktet mig igen. Sådan en nød 
Nå, men vi stødte så på hinanden til byfesten her også. Og der spurgte han mig om han ikke lige måtte snakke med mig alene. Kan huske at jeg stod og snakkede med en storebror til en af mine barndomsveninder, som jeg havde været smaskforelsket i som barn (altså storebroren!). Og han kom nærmest og hev mig væk og ville snakke med mig. Men okay, fint nok, vi gik lidt væk og snakkede.
Vi gik bare om bag en bygning der lå ved torvet, hvor festteltet var, og så undskyldte han for at have såret mig dengang og aldrig have kontaktet mig. Og så fortalte han at han havde en kæreste nu, og de havde været sammen ret længe efterhånden. Og så blev han ved med at sige at han bare havde sådan lyst til at kysse mig, og at han bare havde det skidt med det. Det sagde han et utal af gange, og så sagde han til sidst at han bare var nødt til at kysse mig og tage mig på brysterne, for jeg havde bare de lækreste store bryster han havde set, og jeg var bare så dejlig. Og så kyssede han mig og gramsede løs. Og jeg var jo bare i himlen, var jo stadig smadderforelsket i ham! Så tog han mig i hånden og vi gik lidt, og han sagde om vi ikke skulle finde et sted. Og så nærmest løb han med mig i hånden for at finde et sted. Og så 2-300 meter fra festteltet, så var der ved at blive bygget en ny Fakta. Alle murene var muret, men der var ikke andet end beton som gulv, og der var ikke døre eller vinduer i, kun hullerne til det. Der gik vi ind omme bagfra og fandt et lille "rum" (med dør ud til vejen godt nok), og så hyggede vi os ellers der meget længe. Med både oralsex og en masse andet. Kæft et træls underlag at dyrke sex på, men vi bredte vores tøj ud, og så hjalp det lidt. Men nøj hvor var det ophidsende den fornemmelse af hele tiden at kunne blive opdaget. Og hvor var det bare skøn sex! Hold da op.
Og så var jeg jo så stolt over at have scoret lige netop HAM, så dagen efter gik jeg rundt med min veninde og fortalte at der havde vi siddet og snakket og han havde kysset mig, og der havde vi haft sex osv., ihhh altså - Thilde 17 år gammel 
Og noget jeg er flov over at indrømme.... jeg gemte mine bukser i nok 2-3 uger uden at vaske dem (og uden at have dem på selvfølgelig), fordi der var sædrest fra ham på dem.
Til sidst måtte de dog vaskes, men det gjorde jeg altså selv, mor skulle ikke lige have fat i dem!
Og de trusser jeg havde på den aften, de blev derefter mine "lykketrusser", så hver gang jeg håbede på at score en fyr jeg var på date med, eller i byen eller noget, så tog jeg dem på, og det virkede fandme. Hver eneste gang. Og jeg har dem sq endnu.... de bruges dog ik
ke som lykketrusser længere, da jeg jo har fundet mig min mand