Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Love Angel skriver: Det gør jeg også starter du med at teste på lørdag?
Det gør jeg også starter du med at teste på lørdag?
Ville være dag 28 da jeg testede helt klart negativ. Burde få mensturation på lørdag
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Junia skriver: Ville være dag 28 da jeg testede helt klart negativ. Burde få mensturation på lørdag
når ok øv øv
Love Angel skriver: Ja okay hehe, du kunne ikke vente!? Ja måske en skyggestreg. Men den ser tør ud. Har du aflæst indenfor tid? men hvor er det spændende. hvor langt henne er du?
Ja okay hehe, du kunne ikke vente!? Ja måske en skyggestreg. Men den ser tør ud. Har du aflæst indenfor tid?
men hvor er det spændende. hvor langt henne er du?
Haha nej
den var der indenfor tid ja, men kunne først få den på billede, da den var tør. Vi må se, er kun 3+2
Lambi90 skriver: Haha nej den var der indenfor tid ja, men kunne først få den på billede, da den var tør. Vi må se, er kun 3+2
Hva så har du fået testet idag?
Love Angel skriver: Hva så har du fået testet idag?
Nej, jeg troede jeg havde tests tilbage, men det var ægløsningstests
så jeg skal lige have købt nogen, så jeg teste imorgen. Sikkert fint med en ekstra dag alligevel
Lambi90 skriver: Nej, jeg troede jeg havde tests tilbage, men det var ægløsningstests så jeg skal lige have købt nogen, så jeg teste imorgen. Sikkert fint med en ekstra dag alligevel
Hehe når okay. Haha det eneste næsten der kan stoppe os kvinder med at teste som monster er manglende test derhjemme
og ja self er det en god ide med en dags mellemrum. Bliver spændende når du tester imorgen
Love Angel skriver: Hehe når okay. Haha det eneste næsten der kan stoppe os kvinder med at teste som monster er manglende test derhjemme og ja self er det en god ide med en dags mellemrum. Bliver spændende når du tester imorgen
Haha ja
tester du også imorgen?
Love Angel skriver: når ok øv øv
Ja er ret træt af det
Har mistet troen på det sker naturligt egentlig. Skal til gynækolog næste uge, som gerne skulle gøre mig klogere på min underlivs sygdom :-(
Lambi90 skriver: Haha ja tester du også imorgen?
Desværre ikke. Jeg har akkurat lige fået min menses for lidt siden.
krydser på at du har bedre held
Junia skriver: Ja er ret træt af det Har mistet troen på det sker naturligt egentlig. Skal til gynækolog næste uge, som gerne skulle gøre mig klogere på min underlivs sygdom :-(
Det jeg ked af at høre. ja her hos mig er der heller ikke rigtig håb. Vi er lige akurrat i denne månede rundet 1 år uden held har akkurat for lidt siden fået min menses det benhårdt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128