Hvor meget tjener i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2024

Anonym

Jeg forstår ikke hvorfor så mange siger hvad de får udbetalt? Man kan ikke bruge udbetalt til noget da fradrag er forskelligt. Min kæreste og jeg tjener det samme før skat og jeg får mere udbetalt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2024

drabo

Profilbillede for drabo
Anonym skriver:

Jeg forstår ikke hvorfor så mange siger hvad de får udbetalt? Man kan ikke bruge udbetalt til noget da fradrag er forskelligt. Min kæreste og jeg tjener det samme før skat og jeg får mere udbetalt

Tænker at det kommer sig af, at det er det tal folk kender bedst og er mest relevant for den enkelte i deres hverdag.

men rigtigt ar det er en dårlig parameter at sammenligne løn på

Anmeld Citér

14. januar 2024

L1232

Profilbillede for L1232
Anonym skriver:

Jeg tænker at det er fordi det er det der tæller i sidste ende. Det de penge der betaler regningerne ikke dem før

Anmeld Citér

14. januar 2024

L1232

Profilbillede for L1232

Jeg er i sundhedssektoren hos børn og arb 33,3/37, dvs jeg arb 37 men har 12 ugers ferie på et år. Jeg får 26.000 før skat og efter ca. 19.000 har 5-6 års erfaring

Anmeld Citér

15. januar 2024

Anonym

Chri9000 skriver:

Jeg er pædagogmedhjælper på 37 timer, tjener knap 18000kr efter skat

Må jeg spørge, hvad bruttolønnen er? Jeg har overvejet et job som pædagogmedhjælper, men tænkte, at lønnen var noget lavere end den, du skriver nemlig 

Anmeld Citér

15. januar 2024

Anonym

Jeg arbejder i et ministerium og tjener 45.000 kr. brutto. Pension svarende til 7.600 kr. (17,1%) kommer oveni.

Anmeld Citér

15. januar 2024

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Anonym skriver:

Må jeg spørge, hvad bruttolønnen er? Jeg har overvejet et job som pædagogmedhjælper, men tænkte, at lønnen var noget lavere end den, du skriver nemlig 

Brutto er 25885kr, 3 års erfaringstillæg og et tillæg pga der er ressourceplads i min institution

Anmeld Citér

15. januar 2024

Optimom

Profilbillede for Optimom

Jeg tjener ca 60.000 kr/måned inkl pension og bonus for 32 timer. Jeg er ingeniør. Jeg synes selv det er en god løn. Men min mand tjener det tredobbelte �� 

Anmeld Citér

15. januar 2024

Anonym

Uddannet Lægesekretær, har været ansat på samme sygehus siden jeg blev uddannet i 2003

Er på løntrin 31 og kan ikke stige mere i løn. 

Bruttoløn 29500 kr. 

Bor i Sønderjylland, lønnen er garanteret bedre på Sjælland

Jeg betragter min løn som værende lav... 

Anmeld Citér

15. januar 2024

L1232

Profilbillede for L1232
Optimom skriver:

Jeg tjener ca 60.000 kr/måned inkl pension og bonus for 32 timer. Jeg er ingeniør. Jeg synes selv det er en god løn. Men min mand tjener det tredobbelte �� 

hvad laver din mand dog dejligt i hsr så god en løn 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.