Anonym skriver:
Prøv lige og slap af engang først og fremmest. Du tillægger mig ting der overhovedet IKKE har noget med mit spørgsmål at gøre.
Jeg var ikk ude på at afsløre noget som helst i den stil som du sidder og skriver der. Jeg spørger af ren og skær nysgerrighed fordi det ville afspejle hvad du havde af forventninger til din mand da ens gaver ofte afspejler hvad man selv ønsker
Men dit angreb mod mig på den måde uden nogen som helst grund er simpelthen ligeså langt ude som at blive børnefornærmet over en julegave
Jeg beklager, at jeg har tillagt dig motiver, som har været urigtige - det kan være svært, når man kun kommunikerer skriftligt bag to anonyme profiler helt at undgå at løbe ind i misforståelser.
Jeg har ikke tænkt mit svar til dig som et angreb - men den ene sætning ang dit motiv til at spørge til min mands julegave, var selvfølgelig en antagelse på din bekostning - som så viste sig at være forkert - igen, det beklager jeg. Jeg tager til efterretning, at jeg skal huske ikke at antage noget på andres vegne.
Resten af svaret er ikke rettet mod dig, men en forklaring til dig og andre på, hvorfor jeg ikke har lyst til at fortælle om det.
Jeg tænker, at noget, der kunne have hjulpet mig til ikke at misforstå dit motiv, var, hvis du havde forklaret dig i dit indlæg. Fx: ‘Jeg gad godt at vide, hvad du har givet ham - for det kan fortælle mig noget om, hvad du forventer’
Ikke at du behøver tage mine tanker til efterretning, det styrer du selv - men du virker til at blive ret frustreret over at blive misforstået, og det kan jeg godt forstå. Så det var bare et forslag for at spare begge parter i en debat for unødvendige frustrationer.
Rigtig god jul fra ‘den langt ude og børnefornærmede’ trådstarter 
Anmeld
Citér