Anonym skriver:
Hatten af for at du gør det, ville sådan ønske at jeg også kunne gøre det 
Mine børn er 4, 11 og 12 år .. De efterspøger ofte om vi ikke kan få en baby mere.. De to store klare jo det meste selv iforhold til madpakker, gå i skole osv.
Min mands mor har før da jeg kom til at nævne for et halvt år siden at jeg ønskede mig en mere, var hendes svar "ej det kan du da ikke mene"
Det siger min svigermor også. og min far og hans kone samt mine veninder. Men jeg kan bare mærke at jeg bliver så træt af det.
Jeg har gået med ønsket selv i et år. Trods jeg har så mange gode veninder har jeg ikke følt jeg kunne sige det. Pga folks fordomme og “ej det gad jeg ikke”..
Men nu er jeg bare nået et punkt hvor jeg virkelig øver mig. Det betyder ikke at jeg ikke frygter hvad chefen, svigermor, hende på 15 år og alle andre vil sige når jeg forhåbentlig snart står med en positiv test. Men jeg kan bar mærke at trods jeg tænker på hvad andre tænker. Så ønsker jeg mig jo stadig familieforøgelse.
Så derfor vil jeg virkelig bare gerne eje retten til at have det her ønske. Jeg er træt af, ikke at føle mig berettiget.
Da vi fik nr 1 var jeg for ung. Da vi fik nr 2 var d for tæt på vores første barn (18 mdr imellem), da vi fik nr 3 var tre børn mange og “gider i starte forfra”.
Denne gang vil jeg have lov at glæde mig. Det er gået godt de andre gange trods jeg der også var bange for hvad andre ville tænke.
Havde du det på samme måde de andre gange? Bange for omgangskredsens meninger?
Vi er nok bare sådan som mennesker. Men vi kan øve os. For hvad er det værste der kan ske?
sys svigermor ikke det er en god ide… Hvad så, egentlig??

Anmeld
Citér