Fire børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18.413 visninger
30 svar
16 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. november 2023

Anonym trådstarter

Fire børn er det for mange?  

Jeg har tre dejlige unger, men ønsker mig så inderligt en mere! Jeg er sindsyg skruk, manden er også med på den, dog synes han det kan være lidt hårdt at skulle starte forfra  

Jer med fire børn, er det meget hårde end tre? Og hvad sagde jeres omverden til det? Er nervøs for vores omgangskreds reaktion .. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2023

Anonym

Næ vi har 4,ville godt have haft 1 eller 2 til.

Der er kun 2 personer,der kan vuderere,hvor mange er for mange,og det er de 2,der skal lave dem,og tage sig af dem.

Anmeld Citér

13. november 2023

Tiller

Kan virkelig godt følge dig. Men jeg arbejder virkelig på at OWNE den følelse og lyst jeg har til at få nr 4. 
Arbejde på at omverdenen må syntes hvad de vil. 4 er mange. Men jeg forsøger virkelig at lade være at tage mig af tankerne om, hvad andre vil mene. Jeg kan ikke bruge det til noget.
Jeg tror det kommer lidt an på, hvor gamle dine 3 børn er? Selvfølelig er det hårdt på den ene eller anden måde at få en til. Mennnn tror det er endnu mere dejligt end hårdt. 
Mine børn er 8, 13 og 15 og jeg tror lidt og håber, at det bliver en snert som da man fik den første Fordi de store selv kan meget af det praktiske - stå op, gå i skole, lave madpakke osv. Med det bliver nætterne, vuggestuestart osv nemmere tror jeg.

Hvis i begge har lyst så skide være med reaktionerne

Anmeld Citér

13. november 2023

Anonym

Vi har fire, hvorvidt det har hårde end tre, synes jeg er ret svært at svarer på, da det ofte er periodevis det kan være hårdt plus det nok også kommer an på konstalationen, alder og hvordan børnene hver især er.

Jeg er ikke afvisende over for en 5'er, men har på ingen måder lyst til det lige nu, så det vil blive en efternøgler hvis det var

Anmeld Citér

13. november 2023

Seldomseen

Profilbillede for Seldomseen
Tiller skriver:

Kan virkelig godt følge dig. Men jeg arbejder virkelig på at OWNE den følelse og lyst jeg har til at få nr 4. 
Arbejde på at omverdenen må syntes hvad de vil. 4 er mange. Men jeg forsøger virkelig at lade være at tage mig af tankerne om, hvad andre vil mene. Jeg kan ikke bruge det til noget.
Jeg tror det kommer lidt an på, hvor gamle dine 3 børn er? Selvfølelig er det hårdt på den ene eller anden måde at få en til. Mennnn tror det er endnu mere dejligt end hårdt. 
Mine børn er 8, 13 og 15 og jeg tror lidt og håber, at det bliver en snert som da man fik den første Fordi de store selv kan meget af det praktiske - stå op, gå i skole, lave madpakke osv. Med det bliver nætterne, vuggestuestart osv nemmere tror jeg.

Blot nysgerrig. Hvad er du bange for omgivelserne vil synes?

Altså tænke negativt om at få fire børn? 

Anmeld Citér

13. november 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Næ vi har 4,ville godt have haft 1 eller 2 til.

Der er kun 2 personer,der kan vuderere,hvor mange er for mange,og det er de 2,der skal lave dem,og tage sig af dem.

Hvor gamle er jeres børn? 

Og det har du ret i! Jeg ville bare sådan ønske jeg kunne smide den følelse væk hvor jeg tænker på hvad alle andre tænker .. 

Anmeld Citér

13. november 2023

Anonym trådstarter

Tiller skriver:

Hatten af for at du gør det, ville sådan ønske at jeg også kunne gøre det

Mine børn er 4, 11 og 12 år .. De efterspøger ofte om vi ikke kan få en baby mere.. De to store klare jo det meste selv iforhold til madpakker, gå i skole osv. 

Min mands mor har før da jeg kom til at nævne for et halvt år siden at jeg ønskede mig en mere, var hendes svar "ej det kan du da ikke mene"  

Anmeld Citér

13. november 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Vi har fire, hvorvidt det har hårde end tre, synes jeg er ret svært at svarer på, da det ofte er periodevis det kan være hårdt plus det nok også kommer an på konstalationen, alder og hvordan børnene hver især er.

Jeg er ikke afvisende over for en 5'er, men har på ingen måder lyst til det lige nu, så det vil blive en efternøgler hvis det var

Hvor gamle er dine børn?

Anmeld Citér

13. november 2023

Anonym trådstarter

Seldomseen skriver:

Blot nysgerrig. Hvad er du bange for omgivelserne vil synes?

Altså tænke negativt om at få fire børn? 

Ja, tænke negativt. Det er jo blevet mere og mere normalt at have 3 børn, rejser osv. er indrettet til 3 børn. Fire børn virker for mange som en for meget synes jeg når jeg snakker med andre.

Og så har jeg fibromyalagi og der kan jeg godt være nervøs for om folk så også har en holdning til at jeg vælger at få et barn mere til trods for min sygdom...

Anmeld Citér

13. november 2023

Anonym

Anonym skriver:

Hvor gamle er dine børn?

7, 6, 4 og lige knap 2 år 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.