Er her andre pædagoger? - spørgsmål om normering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2023

Tip!

Anonym skriver:

Jeg tror at i deciderede specialbørnehaver er normeringen 1 voksen til 1-2 børn. Sådan var det i hvert fald i een jeg var ude at se for 1 år siden  

Det er de ofte ja.. Men jeg er nu pædagog på et specialbørnehjem, og her er vores normering 1/1 døgnet rundt. 
Det var ikke for at spolere tråden, men mere for at vise at man som pædagog kan bruge ens uddannelse til meget andet end børnehave arbejde, hvor der er en god (og selvfølgelig) nødvendig normering, hvor man virkelig får tid til det enkelte barn. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2023

Bruxellesbaby

Jeg arbejder også som pædagog og har en gruppe på 11 børn der skal i skole næste år sammen med en assistent og en medhjælper. Den anden gruppe er på 17 børn årgang 19 her er de en pædagog, 2 medhjælpere og en studerende. Den sidste gruppe er også en skolegruppe med tre assistenter og en studerende med 11 børn. 

Det fungerer godt. 

Har selv et barn der startede i skole sidste år, før det gik h*n I børnehave et andet sted end hvor jeg arbejder. Her var de 11 børn i skolegruppe med to pædagoger og en fået medhjælper samt en studerende. Det var et fantastisk år i den gruppe. En helt almindelig kommunal børnehave

Anmeld Citér

21. november 2023

Anonym trådstarter

Bruxellesbaby skriver:

Jeg arbejder også som pædagog og har en gruppe på 11 børn der skal i skole næste år sammen med en assistent og en medhjælper. Den anden gruppe er på 17 børn årgang 19 her er de en pædagog, 2 medhjælpere og en studerende. Den sidste gruppe er også en skolegruppe med tre assistenter og en studerende med 11 børn. 

Det fungerer godt. 

Har selv et barn der startede i skole sidste år, før det gik h*n I børnehave et andet sted end hvor jeg arbejder. Her var de 11 børn i skolegruppe med to pædagoger og en fået medhjælper samt en studerende. Det var et fantastisk år i den gruppe. En helt almindelig kommunal børnehave

I er i hvert fald flere voksne! jeg mangler virkeligt at man har mulighed for at dele børnene mere op…

men hvorfor er I så få pædagoger…?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.