lineog4 skriver:
Jeg var blevet langt mere irriteret, hvis han havde vækket mig for at få en cigaret.
Ærligt jeg tror udfordringen starter ved jeres aftale - jeg ville aldrig have gået med til den aftale, jeg vil ikke være min mands politibetjent, mor eller hvad man kan definere det som. Jeg vil ikke skulle forhold mig til om han ryger 4 cigaretter som aftalt eller 5 jeg vil ikke skulle sige: hov hov nu har du fået nok, eller du har lige røget.
Jeg vil gerne være med til at kigge på budget i en stram måned og sige; ej prøv at hør her, vi skal skære nogle steder, hvad tænker du om cigaretterne, men det skal være noget han selv styrer (min mand ryger forresten ikke, men så kunne det være noget andet). Det er sindsyg vigtigt for mig, at vi mødes som to ligeværdige og lige voksne.
Ville jeg blive irriteret over, at han gik i min taske - næ kun hvis jeg også var irriteret over noget andet.
Nu går jeg heller ikke og leger politibetjent, hans mor eller andet.
Han har selv spurgt om jeg ville opbevare / holde dem for ham så han ikke bare ryger løs (hans egne ord) fordi han selv har prøvet at trappe ned.
Så jeg tænkte bare at jeg lagde dem i tasken fordi jeg ved han ikke vil have at jeg bare går i hans pung, taske, ting osv. uden at spørge først eller i det mindste informere ham om det.
Jeg er ligeglad med hvor meget han ryger, spørg heller ikke hvorfor eller om han er sikker når han gerne vil have et par stykker mere. Det var et valg han havde taget og jeg sagde ja til at opbevare/holde dem for ham fordi han selv kom og bad om det.
Men nu var det heller ikke emnet cigaretter der var problemer eller irritations momentet, så forstår ikke helt hvorfor det det alle hænger jeg sig i?
Anmeld
Citér