Baby.mamma skriver:
Altså, det er fint, du har din mening, men det ville give mening, at give den til kende over for TS og ikke mig, da det vel er TS, du har et ønske om at hjælpe?
Derudover, så svarer jeg faktisk kun på det, der spørges om. Og TS giver udtryk for, at hun er sådan her med mange ting, hvorfor det i denne specifikke situation (og måske slet ikke i en situation, som ligner dit privatliv), i mine øjne, ses som noget, der kan spænde ben for et velfungerende forhold 
Der er ingen grund til at vi ikke kan debattere med og mod hinanden uden at føle os ramte 
MEN, jeg tror du måske har misforstået lidt af det jeg har skrevet, da jeg kan se du skriver at jeg giver udtryk for at have det sådan med “mange” ting.
Det har jeg ikke
. Det jeg egentlig skrev var at “Jeg godt ved at det måske for mange er en meget lille ting”.
Vi er alle forskellige og har forskellige grænser. Jeg kan godt lide at have mine private ejendele for mig selv i dette tilfælde min taske, inklusiv post, pakker osv. bliver også irriteret hvis nogle roder i min makeup.. men det er nu mere pga ocd.
Derudover bruger jeg ofte min taske til at “gemme/skjule” små overraskelser både til ham og vores børn. 
Hvilket vi er kommet frem til måske har været bunden i irritationen, da jeg ikke havde et problem med han bare havde taget hans cigaretter i den, men mere det at han bare var gået i den 
Anmeld
Citér