Åbne parfold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2023

Anonym

Anonym skriver:

Jeg vil meget gerne bytte med dig Kan ikke deale med små mænd. Jeg datede engang en sort mand og havde selvfølgelig STORE forventninger, men blev dybt skuffet da han tog bukserne af. Det mindede nærmest om en lille dreng. Total turn off. 

Haha det har jeg også prøvet i en trekant. Min veninde og jeg tog en fyr med hjem fra byen og han havde nærmest hvad der mindede om en lille regnorm. Min veninde lagde sig til at sove mens ham her fyren tog mig bagfra. Jeg kunne ikke mærke noget og måtte stoppe ham og smide ham ud. Det var bare så pinligt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2023

Anonym

*.* skriver:

Han lyder lidt egocentreret på det område ikke at jeg skal dømme en mand jeg ikke kender, og mænd er jo meget visuelle.. men tænker hvis valget er han lader dig styre og fokuserer på dig fremfor sig selv, eller ses med andre må det første vel være at foretrække  

håber i finder en god løsning for jer

Det er han også og det er ikke kun når det handler om sex. Jeg har ingen respekt for ham mere og overvejer at pakke mine ting og gå min vej. Jeg skal mødes med min gode ven på fredag og forhåbentlig ender det med god sex til mig  

Anmeld Citér

26. september 2023

Kontrast

Anonym skriver:

Det er han også og det er ikke kun når det handler om sex. Jeg har ingen respekt for ham mere og overvejer at pakke mine ting og gå min vej. Jeg skal mødes med min gode ven på fredag og forhåbentlig ender det med god sex til mig  

Jeg dømmer dig ikke, har selv været utro, men tror du ikke det er bedst, at du afslutter forholdet til din mand, før du begynder med din ven? Det lyder ikke som om, at I har det godt sammen, så jeg kan sagtens forstå dig. Men utroskab plejer at blive noget rod, især når der er børn, som man skal samarbejde om bagefter 

Anmeld Citér

26. september 2023

Anonym

Kontrast skriver:

Jeg dømmer dig ikke, har selv været utro, men tror du ikke det er bedst, at du afslutter forholdet til din mand, før du begynder med din ven? Det lyder ikke som om, at I har det godt sammen, så jeg kan sagtens forstå dig. Men utroskab plejer at blive noget rod, især når der er børn, som man skal samarbejde om bagefter 

Det har du helt ret i og jeg bryder mig heller ikke om tanken, men min mand kommer ikke til at få kendskab til det. Desuden har jeg taget ham i at sende dick pics til kvinder på nettet op til flere gange. Det forsvarer selvfølgelig ikke min utroskab men jeg har ikke følt så stærk lyst til sex i hele vores ægteskab både pga ham og hans alt for store penis. Min “date” har en mere normal størrelse på 12cm og dem ser jeg frem til at nyde Der sidder sikkert andre damer herinde som ville ønske deres mand havde en større penis, men det er nu altså ikke størrelsen det kommer an på. Ikke i min verden. Jeg har veninder der er deres mænd utro fordi deres mænd har for små vedhæng. Jeg forstår ikke hvorfor det er så vigtigt at få afprøvet en stor penis. Nogen der kan svare på det?

Anmeld Citér

26. september 2023

Kontrast

Anonym skriver:

Det har du helt ret i og jeg bryder mig heller ikke om tanken, men min mand kommer ikke til at få kendskab til det. Desuden har jeg taget ham i at sende dick pics til kvinder på nettet op til flere gange. Det forsvarer selvfølgelig ikke min utroskab men jeg har ikke følt så stærk lyst til sex i hele vores ægteskab både pga ham og hans alt for store penis. Min “date” har en mere normal størrelse på 12cm og dem ser jeg frem til at nyde Der sidder sikkert andre damer herinde som ville ønske deres mand havde en større penis, men det er nu altså ikke størrelsen det kommer an på. Ikke i min verden. Jeg har veninder der er deres mænd utro fordi deres mænd har for små vedhæng. Jeg forstår ikke hvorfor det er så vigtigt at få afprøvet en stor penis. Nogen der kan svare på det?

Jeg kan ikke svare. Jeg har aldrig været så optaget af mænds penis størrelser. Det plejer at være personligheden, der har  tiltrukket mig hos en fyr og så er hans penis ligesom bare fulgt med. Men jeg har måske også været så heldig, at dem jeg har været sammen med bare har været gennemsnitlige. 

Anmeld Citér

27. september 2023

Anonym

Jeg kan ikke svare. Jeg har aldrig været så optaget af mænds penis størrelser. Det plejer at være personligheden, der har  tiltrukket mig hos en fyr og så er hans penis ligesom bare fulgt med. Men jeg har måske også været så heldig, at dem jeg har været sammen med bare har været gennemsnitlige. 

Det er os meget nemmere med en lille eller en gennemsnitlig penis hvor man kan have hele penis i munden uden at være ved at kaste op plus analsex bliver meget nemmere

Anmeld Citér

28. september 2023

Christian Darcy

Profilbillede for Christian Darcy
Anonym skriver:

Er der nogle af jer, som lever i et åbent parforhold? I så fald: hvordan er jeres rammer? 

Jeg har tidligere gjort det. Vores eneste virkelige regel (= hendes) var at jeg ikke måtte sove sammen med de andre jeg var sammen med.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.