Anonym skriver:
Den er 22cm lang. Tykkelsen kender jeg ikke målene på, men den er lige så tyk som mit håndled.
Jeg kunne godt nøjes med en penis på 12cm og normal tykkelse. Jeg synes ikke det er rart at få banket penis op i livmoderen og jeg er ikke særlig stram efter 2 børn.
Andre med samme erfaringer?
Det er længe siden, at jeg har været sammen med en mand, der var for stor til mig, så jeg kan ikke direkte relatere til din situation. Men jeg har indtil for 3-4 måneder siden haft en kæreste, der havde rejsningsproblemer/var impotent, hvorfor vi heller ikke kunne have "rigtig" sex. Det var virkelig frustrerende, når man føler at sex er vigtigt for én. Jeg må også sige, at jeg faktisk synes, at det er en smule egoistisk at forvente, at ens partner bare lever uden sex, især hvis man stadig er forholdsvis ung. Jeg er ikke selv så jaloux anlagt, så jeg ville nok godt kunne dele. Langt svar gjort kort, så har jeg desværre ikke noget konkret råd til dig, for jeg ved jo godt, at du ikke kan tvinge din mand til at ændre mening og at du nok ikke har lyst til at gå fra ham på grund af jeres sexliv. Jeg ville bare skrive, at jeg godt forstår dig.
Anmeld
Citér