Åbne parfold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20.630 visninger
36 svar
18 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. september 2023

Anonym trådstarter

Er der nogle af jer, som lever i et åbent parforhold? I så fald: hvordan er jeres rammer? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2023

Anonym

Hej 

Vi lever i et delvis åbent forhold. Det er primært mig, der benytter mig af det, da jeg har et større seksuelt behov en manden. Derudover er jeg lidt mere nysgerrig på det område. 

Vi har ingen rammer som sådan. Det er mest sådan uden gummi, ingen blowjobs og begrænset kys. 

Hvad da?

Anmeld Citér

15. september 2023

Anonym

Anonym skriver:

Hej 

Vi lever i et delvis åbent forhold. Det er primært mig, der benytter mig af det, da jeg har et større seksuelt behov en manden. Derudover er jeg lidt mere nysgerrig på det område. 

Vi har ingen rammer som sådan. Det er mest sådan uden gummi, ingen blowjobs og begrænset kys. 

Hvad da?

Hvorfor ingen blowjob? 

Anmeld Citér

16. september 2023

Kontrast

Anonym skriver:

Hej 

Hvad da?

Jeg er også lidt nysgerrig, er det ikke svært at finde partnere, der vil være med til ikke at kysse eller have blowjobs? Jeg tror selv, at jeg ville føle mig lidt utilstrækkelig/mindre vigtig, hvis jeg var sammen med én, der havde det sådan. Nå ja og et spørgsmål mere, er det okay med din mand, at du ikke bruger gummi? Jeg ville være bange for kønssygdomme. 

Anmeld Citér

16. september 2023

Anonym

Anonym skriver:

Hvorfor ingen blowjob? 

Fordi det kræver en del tillid. Med mindre det er nogen, som man ses fast med. Man ved jo ikke, hvor de sidst har været. ��

Anmeld Citér

16. september 2023

Anonym

Kontrast skriver:

Jeg er også lidt nysgerrig, er det ikke svært at finde partnere, der vil være med til ikke at kysse eller have blowjobs? Jeg tror selv, at jeg ville føle mig lidt utilstrækkelig/mindre vigtig, hvis jeg var sammen med én, der havde det sådan. Nå ja og et spørgsmål mere, er det okay med din mand, at du ikke bruger gummi? Jeg ville være bange for kønssygdomme. 

For mig er kys og blowjob meget intime. Det kræver tillid, da man som skrevet ovenfor ikke er til at vide, hvor de sidst har været. Med mindre man har ses med dem noget tid 

det er en fejl. Det er altid MED gummi. Netop af den grund du nævner. Det er også derfor blowjob ikke er relevant i starten af en relation. 

Anmeld Citér

16. september 2023

Anonym trådstarter

Jeg spørger af nysgerrighed, da vi selv har åbnet op. Aftalen er her, at vi ikke skal fortælle hinanden om en eventuel ny partner. Gør I også det? Og må I ‘besøge’ den samme igen? 

Anmeld Citér

16. september 2023

Anonym

Anonym skriver:

Jeg spørger af nysgerrighed, da vi selv har åbnet op. Aftalen er her, at vi ikke skal fortælle hinanden om en eventuel ny partner. Gør I også det? Og må I ‘besøge’ den samme igen? 

Er der dit, jeres eller et fælles valg at man ikke skal fortælle den anden om det? 

For det lyder i mine ører til at kunne gå nemt galt. For så skjuler i jo ting for hinanden? 

Men jeg ville nok også have det stramt med, sådan helt generelt hvis min mand gik ud af døren og jeg ikke anede hvor i verden han var og endnu mere hvis han løj omkring det.

Anmeld Citér

17. september 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Er der dit, jeres eller et fælles valg at man ikke skal fortælle den anden om det? 

For det lyder i mine ører til at kunne gå nemt galt. For så skjuler i jo ting for hinanden? 

Men jeg ville nok også have det stramt med, sådan helt generelt hvis min mand gik ud af døren og jeg ikke anede hvor i verden han var og endnu mere hvis han løj omkring det.

Det er er fælles valg, for ikke at skabe unødig jalousi ved ikke om det er forkert men det er noget vi er enige om. Og at det primære stadig er vores forhold og at hvis vi føler at ddt på en måde skrider for os, så kan vi til enhver tid stoppe det. 

Anmeld Citér

17. september 2023

Anonym

Anonym skriver:

Hmm. Jeg vil sige, hvis I er bange for at gøre hinanden jaloux. Er I så sikre på, at det er det rigtige at gøre?  

Er I enige om at åbne op?

Jeg spørge mest fordi forholdet skal være klar til at åbne op. Ingen af jer skal gøre det kun for at glæde den anden. Men fordi det reelt er et ønske fra begge parter. Ellers kan det hurtig gå galt. 

Min mand mødes ikke med nogen, så der er ikke meget at fortælle den vej. Jeg fortæller ham, når jeg skal mødes med nogen, også hvis det er den samme. Jeg fortæller ikke, hvad der sker. Det er kun, hvis han selv spørg. 

Jeg ses helst med den samme partner igen, da det så bliver bedre fordi man lære hinanden at kende. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.