Åbne parfold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2023

Anonym

Anonym skriver:

Er der nogle af jer, som lever i et åbent parforhold? I så fald: hvordan er jeres rammer? 

Nu ved jeg ikke om du vil tælle det med som åbent forhold, men min kæreste er polyamourøs.

Vi har den aftale at hvis han har været sammen med sin kæreste, så fortæller han mig at "der skete noget" men ikke hvad det noget er.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2023

Mamman

Profilbillede for Mamman
Anonym skriver:

Det er er fælles valg, for ikke at skabe unødig jalousi ved ikke om det er forkert men det er noget vi er enige om. Og at det primære stadig er vores forhold og at hvis vi føler at ddt på en måde skrider for os, så kan vi til enhver tid stoppe det. 

Hvis i er bange for at gøre hinanden jaloux så er det måske ikke et åbent forhold der er det rigtige??

Anmeld Citér

17. september 2023

Anonym

Nu ved jeg ikke om du vil tælle det med som åbent forhold, men min kæreste er polyamourøs.

Vi har den aftale at hvis han har været sammen med sin kæreste, så fortæller han mig at "der skete noget" men ikke hvad det noget er.

Nysgerrig. 

Bliver du slet ikke ramt af at han har sex med andre? 

Og bekymret for at de kan udvikle følelser for hinanden. 

Anmeld Citér

17. september 2023

Kontrast

Nysgerrig. 

Jeg tænkte, at det at være polyamorøs netop betyder, at man er i stand til at elske flere og have flere kærester. Og at dem, der er involveret har det fint med det. Jeg ved ikke om jeg tager fejl, men jeg tænkte faktisk, at det med hvorvidt man udvikler følelser for flere og har flere kærester er forskellen på at være polyamorøs og det at have et åbent forhold (hvor man godt kan have sex med andre, men kun har én kæreste/partner) Men måske er det bare flere ord for det samme. 

Anmeld Citér

17. september 2023

Anonym

Anonym skriver:

Nysgerrig. 

Polyamourøs (eller poly som det også kaldes) er når du er i mere end et romantisk forhold.

Jeg vidste allerede inden vi fandt sammen at han var poly, så jeg vidste at det var en del af pakken. Han er dog kun kommet en håndfuld af gangene og har sagt at der er sket noget.

Anmeld Citér

17. september 2023

Anonym

Kontrast skriver:

Jeg tænkte, at det at være polyamorøs netop betyder, at man er i stand til at elske flere og have flere kærester. Og at dem, der er involveret har det fint med det. Jeg ved ikke om jeg tager fejl, men jeg tænkte faktisk, at det med hvorvidt man udvikler følelser for flere og har flere kærester er forskellen på at være polyamorøs og det at have et åbent forhold (hvor man godt kan have sex med andre, men kun har én kæreste/partner) Men måske er det bare flere ord for det samme. 

Et åbent forhold er typisk at du er romantisk involveret med én og har en eller flere seksuelle partnere ved siden af, selvfølgelig med din partners tilladelse

Polyamori er flere former for romantiske forhold. Det kan være parallel, hvor ens partnere stort set er uafhængige af hinanden eller Køkkenbords hvor man har det godt sammen alle sammen.

Anmeld Citér

17. september 2023

Anonym trådstarter

Jeg vil undlade at svare på alle spørgsmålene om hvordan vores følelser er i det - det var ikke det debatten skulle handle om. Jeg var blot nysgerrig på, at høre hvordan andre gjorde

Anmeld Citér

18. september 2023

Anonym

Jeg ville ønske min mand var frisk på at åbne op så jeg kan komme til at nyde sex med en normal størrelse penis igen. 
Min mand er desværre alt for stor, så jeg nyder ikke sex med ham. Han ved godt hvordan jeg har det med sex med ham, men han vil ikke dele mig med andre. Dildo gør intet for mig, så det er også udelukket. 

Anmeld Citér

21. september 2023

Anonym

Anonym skriver:

Jeg ville ønske min mand var frisk på at åbne op så jeg kan komme til at nyde sex med en normal størrelse penis igen. 
Min mand er desværre alt for stor, så jeg nyder ikke sex med ham. Han ved godt hvordan jeg har det med sex med ham, men han vil ikke dele mig med andre. Dildo gør intet for mig, så det er også udelukket. 

Hold da op.. Det lyder som om han har en virkelig voldsom pik . Min man har kun 16 cm.. Kunne godt bruge noget mere 

Anmeld Citér

22. september 2023

Anonym

Hold da op.. Det lyder som om han har en virkelig voldsom pik . Min man har kun 16 cm.. Kunne godt bruge noget mere 

Den er 22cm lang. Tykkelsen kender jeg ikke målene på, men den er lige så tyk som mit håndled. 
Jeg kunne godt nøjes med en penis på 12cm og normal tykkelse. Jeg synes ikke det er rart at få banket penis op i livmoderen og jeg er ikke særlig stram efter 2 børn. 

Andre med samme erfaringer?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.