Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lillehjerte skriver: Det gik jeg ud fra siden hun er inviteret med og ikke er en tæt legerelation til fødselsdagsbarnet. Så tænkte jeg bare at man havde inviteret alle. Måske bare alle piger? Men det ændrer ikke på at det er en ordentlig mundfuld for de involverede børn
Det gik jeg ud fra siden hun er inviteret med og ikke er en tæt legerelation til fødselsdagsbarnet. Så tænkte jeg bare at man havde inviteret alle. Måske bare alle piger? Men det ændrer ikke på at det er en ordentlig mundfuld for de involverede børn
Der kan jo også bare være barnets gruppe, vi har grupper (næste skole børn og så to grupper med de treårige og de nye der starter) der er mellem 4 og 6 børn i hver gruppe.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Min datter på 4 år, er inviteret hjem til fødselsdag hos en fra sin børnehave. Jeg har trukket den med vilje med at svare om hun kan komme eller ej, da jeg ville give hende noget tid, til at evt vænne sig til tanken, hun er meget genert, og har ikke været derhjemme før, og oveni er hun bange for at ikke blive forstået, da hun er sen taler, hun vil gerne med, men samtidig vil hun ikke, jeg har ikke mulighed for at hente hende, hvis hun ikke vil være der, da jeg skal på job. Har det virkelig skidt med at svare tilbage, at hun ikke kommer, men det er der jeg er, skal man forklarer hvorfor man ikke kan komme?
Min datter på 4 år, er inviteret hjem til fødselsdag hos en fra sin børnehave.
Jeg har trukket den med vilje med at svare om hun kan komme eller ej, da jeg ville give hende noget tid, til at evt vænne sig til tanken, hun er meget genert, og har ikke været derhjemme før, og oveni er hun bange for at ikke blive forstået, da hun er sen taler, hun vil gerne med, men samtidig vil hun ikke, jeg har ikke mulighed for at hente hende, hvis hun ikke vil være der, da jeg skal på job.
Har det virkelig skidt med at svare tilbage, at hun ikke kommer, men det er der jeg er, skal man forklarer hvorfor man ikke kan komme?
Har du snakket med forældrene? At hun kan have barnepigen med? Hvor mange børn er det?
Barnepigen er ikke tryg ved at tage med.
Og som jeg har skrevet i tråden, ved jeg ikke hvor mange der skal med.
Har sagt det til forældrene, og de synes hun skulle blive hjemme, men tak for hjælpen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128