Tidlig scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym
Blob2 skriver:

Så fik jeg den kedelige opringning: Baby har slemme kromosomfejl og kan ikke overleve

De har allerede ringet om en tid på mandag til scanning og forhåbentlig abortpapirer klar, så vi kan få det ud af verden. Jeg håber sådan at jeg kan nå at få en udskrabning, så jeg ikke skal føde den

Tak for al jeres støtte og hep, jeg håber det går en del bedre for jer der allerede er gravide

Årh det er jeg ked af at hører! Stort kram til dig!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2023

Blob2

__anonym skriver:

Årh det er jeg ked af at hører! Stort kram til dig!

Tusind tak

Anmeld Citér

26. august 2023

Flnad84

Blob2 skriver:

Hvor er jeg ked af at høre om jeres tab, det er så uretfærdigt Jeg blev sat nogle dage tilbage og er nu 12+5, så lægen sagde at der var chance for at jeg endnu kunne nå en udskrabning. Jeg har så pletblødt et par dage nu, så nu håber jeg egentlig på at den er død af sig selv.

Er grænsen inden uge 13 starter…?

Jeg var 12+5 til NF og så en uges ventetid på moderkagebiopsi så jeg var jo i hvert fald over grænsen. Men jeg ville faktisk gerne føde hende - har (desværre!) prøvet før at føde i uge 14 hvor den var død pludseligt efter NF og jeg syntes det var “rart” at sige ordentligt farvel men det er jo forskelligt hvordan man har det…

Anmeld Citér

26. august 2023

Blob2

Flnad84 skriver:

Er grænsen inden uge 13 starter…?

Jeg var 12+5 til NF og så en uges ventetid på moderkagebiopsi så jeg var jo i hvert fald over grænsen. Men jeg ville faktisk gerne føde hende - har (desværre!) prøvet før at føde i uge 14 hvor den var død pludseligt efter NF og jeg syntes det var “rart” at sige ordentligt farvel men det er jo forskelligt hvordan man har det…

Jeg ved det ikke. Lægen snakkede om muligheden på trods af, at jeg først skal snakke med dem og så have tid osv. Jeg er spændt på hvad de siger på mandag.

Dejligt at du kunne sige farvel denne gang Har I stadig mod på at prøve at blive gravid?

Jeg har haft en mærkelig fornemmelse hele vejen igennem, så jeg har ikke rigtig dannet bånd til den. Jeg vil heller ikke vide kønnet og personliggøre den endnu mere, så derfor vil jeg helst bare have den fjernet.

Anmeld Citér

26. august 2023

Flnad84

Blob2 skriver:

Jeg ved det ikke. Lægen snakkede om muligheden på trods af, at jeg først skal snakke med dem og så have tid osv. Jeg er spændt på hvad de siger på mandag.

Dejligt at du kunne sige farvel denne gang Har I stadig mod på at prøve at blive gravid?

Jeg har haft en mærkelig fornemmelse hele vejen igennem, så jeg har ikke rigtig dannet bånd til den. Jeg vil heller ikke vide kønnet og personliggøre den endnu mere, så derfor vil jeg helst bare have den fjernet.

Det håber jeg du selv får lov at bestemme så

Ja det har vi. Det ville være så trist at slutte med een vi ikke fik med hjem…

Anmeld Citér

27. august 2023

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Åh sikke en omgang du/I har været igennem. Kæmpe kram

Anmeld Citér

27. august 2023

Blob2

Mortil_2 skriver:

Åh sikke en omgang du/I har været igennem. Kæmpe kram

Tak

Anmeld Citér

28. august 2023

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Åh hvor trist at høre. Kæmpe kram til dig.

Håber alt kommer til at gå som det skal og at der snart bliver en baby til jer. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.