Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg synes det er lavt, men det er jo aldrig til at vide krydser fingre for scanningen viser det hele er som det skal være
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Darling skriver: Jeg synes det er lavt, men det er jo aldrig til at vide krydser fingre for scanningen viser det hele er som det skal være
Tak, jeg kommer med en opdatering på torsdag
Der var sørme en lille blyp med et hjerte Den blev målt til 6+3, hvilket så også passer med at jeg var 5+4 sidst pga. min lange cyklus.
Wauw en forfærdelig lang uge, alle de dumme bekymringer! Nu håber jeg bare at den bliver derinde
Tillykke med det! Håber for dig alt går godt nu! Statistisk set der langt større chance for du får en sund baby nu, end at noget går galt
Så er endnu en vellykket scanning overstået, og hun sagde at den havde et fint, stærkt hjerte
Jeg skal have endnu en scanning om to ugers tid, så opdaterer jeg lige igen
I tirsdags havde jeg endnu en vellykket scanning, hvor baby var vokset som den skulle og vrikkede med de små arme og ben I morgen skal jeg til første lægesamtale med blodprøver, og så er det bare at vente på nakkefoldsscanning
Stort tillykke
Stærkt
Blob2 skriver: I tirsdags havde jeg endnu en vellykket scanning, hvor baby var vokset som den skulle og vrikkede med de små arme og ben I morgen skal jeg til første lægesamtale med blodprøver, og så er det bare at vente på nakkefoldsscanning
Hvor er det bare dejligt at læse! Stort tillykke med de vellykkede scanninger, og graviditeten!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128