Tidlig scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2023

Blob2

Tak for støtten alle sammen ❤️

Ja nu vidste jeg ikke lige om jeg skulle oprette en ny tråd, men det bliver bare til en opdatering. Nakkefoldsscanning i tirsdags gik rigtig dårligt For det første blev jeg sat 4 dage tilbage, så det faktisk var for tidligt til NF. Dernæst trak min blodprøve gevaldigt ned, Papp a var meget lav, så jeg fik høj risiko for både trisomi 18 og 21

Jeg fik taget moderkageprøve i dag, og nu starter den forfærdelige ventetid på svar. Øv for en graviditet med alt for mange bekymringer og nu dette. Måske har min mavefornemmelsen hele tiden vidst, at noget var galt.

Min mand er sød og positiv, og det er selvfølgelig rigtigt at vi ikke kan gøre fra eller til. Vi må bare vente

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Åh hvor er det synd, du skal igennem det. Jeg håber prøven kommer positiv tilbage og baby er sund og rask!

Anmeld Citér

17. august 2023

Blob2

Sommersol2021 skriver:

Åh hvor er det synd, du skal igennem det. Jeg håber prøven kommer positiv tilbage og baby er sund og rask!

Ja jeg svælger også lidt i selvmedlidenhed Tusind tak

Anmeld Citér

17. august 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym

Jeg krydser for, at alt er som det skal være! Stort kram!

Anmeld Citér

18. august 2023

M.Rose

Profilbillede for M.Rose

Stort kram til dig

Mor til 3 banditter

Anmeld Citér

25. august 2023

Blob2

Så fik jeg den kedelige opringning: Baby har slemme kromosomfejl og kan ikke overleve

De har allerede ringet om en tid på mandag til scanning og forhåbentlig abortpapirer klar, så vi kan få det ud af verden. Jeg håber sådan at jeg kan nå at få en udskrabning, så jeg ikke skal føde den

Tak for al jeres støtte og hep, jeg håber det går en del bedre for jer der allerede er gravide

Anmeld Citér

25. august 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Blob2 skriver:

Så fik jeg den kedelige opringning: Baby har slemme kromosomfejl og kan ikke overleve

De har allerede ringet om en tid på mandag til scanning og forhåbentlig abortpapirer klar, så vi kan få det ud af verden. Jeg håber sådan at jeg kan nå at få en udskrabning, så jeg ikke skal føde den

Tak for al jeres støtte og hep, jeg håber det går en del bedre for jer der allerede er gravide

Åh søde du Det er jeg virkelig ked af at høre. Stort kram til dig, det er hårdt og okay at være ked af det

Anmeld Citér

25. august 2023

Blob2

Sommersol2021 skriver:

Åh søde du Det er jeg virkelig ked af at høre. Stort kram til dig, det er hårdt og okay at være ked af det

Tak Jeg er nok mest i chok og sådan lidt tom indeni. Der kommer nok en reaktion snart

Anmeld Citér

25. august 2023

Flnad84

Blob2 skriver:

Åh det er jeg ked af at høre. Har lige været igennem det her i sommer; fødte vores pige med trisomi 21 d. 10/7 (14+5).

hvor langt er du?

Anmeld Citér

25. august 2023

Blob2

Flnad84 skriver:

Åh det er jeg ked af at høre. Har lige været igennem det her i sommer; fødte vores pige med trisomi 21 d. 10/7 (14+5).

hvor langt er du?

Hvor er jeg ked af at høre om jeres tab, det er så uretfærdigt Jeg blev sat nogle dage tilbage og er nu 12+5, så lægen sagde at der var chance for at jeg endnu kunne nå en udskrabning. Jeg har så pletblødt et par dage nu, så nu håber jeg egentlig på at den er død af sig selv.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.