Kan jeg fremprovokere en abort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2023

Mt_2020

Jeg forstår ikke din angst for han kan se på fin sundhed at du har fået en abort, for han kan også se du for piller

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2023

Anonym

Kære du, 

hvordan er det hele endt? har tænkt på dig 

Anmeld Citér

3. juli 2023

Anonym

Mt_2020 skriver:

Jeg forstår ikke din angst for han kan se på fin sundhed at du har fået en abort, for han kan også se du for piller

Det kan jo være, at hun køber pillerne udenom lægen, som man gør i mange andre lande.

Anmeld Citér

3. juli 2023

libramarie12

Profilbillede for libramarie12
Mt_2020 skriver:

Eller hun får en p-sprøjte. 

Anmeld Citér

7. juli 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Kære du, 

hvordan er det hele endt? har tænkt på dig 

Du er virkelig sød. 
Jeg har det under omstændighederne godt. Jeg har fortalt min mand, igen, at jeg ikke ønsker flere børn og at jeg er meget ked af min graviditet. Jeg sagde også at jeg føler, at jeg er ved at miste mig selv, og ikke har overskue til mine børn/familie fordi jeg overrække og er for træt. jeg græd meget og var virkelig frustreret, hvilket han var meget overrasket over. 
Han blev ked af det til at starte med og tog hjemmefra nogle timer. Så kom han hjem igen og undskyldte for, at drive mig så langt ude. Han var med på at jeg ville få en abort, også uden hans tilladelse, så han valgte at støtte mig og være der for mig. Men jeg har det ikke godt. Jeg har det så dårligt over at jeg har fået fjernet en måske sund og rask baby, helt bevidste. Det knuser mig rigtig meget. Vi har nu aftalt at jeg går på sikker prævention og vi først kan snakke børn igen om 4-5 år. 

Tak for din besked, og bekymring. ♥️

Anmeld Citér

7. juli 2023

Anonym trådstarter

Tak til alle som har givet nogle brugbar svar, og søde beskeder. 

jeg vælger ikke at svare på det meste, og især hvad og hvordan jeg har taget mine p-piller. Det er slet ikke meningen med opslaget, og mange af de ting som er blevet spurgt om, vedkommer heller ikke nogen.. 

Tak igen, til alle. Jeg har fået en sikker abort, og klare mig ligeså stille igennem alt dette.

Anmeld Citér

8. juli 2023

Anonym

Anonym skriver:

Tak til alle som har givet nogle brugbar svar, og søde beskeder. 

jeg vælger ikke at svare på det meste, og især hvad og hvordan jeg har taget mine p-piller. Det er slet ikke meningen med opslaget, og mange af de ting som er blevet spurgt om, vedkommer heller ikke nogen.. 

Tak igen, til alle. Jeg har fået en sikker abort, og klare mig ligeså stille igennem alt dette.

Jeg er glad for at du fik snakket med din mand og fik en abort på en sikker måde. 
Jeg har også engang valgt en abort af nød og selvom jeg vidste det var det rette, havde jeg det som dig ret skidt med det. Men det er blevet bedre som tiden er gået og jeg kan stadig se at det var rigtigt. Det er bare for at sige at selvom det er den rigtige beslutning, er det naturligt og helt ok at have svære følelser og være trist omkring det.  

Anmeld Citér

9. juli 2023

CKJ

Profilbillede for CKJ
Anonym skriver:

Du er virkelig sød. 
Jeg har det under omstændighederne godt. Jeg har fortalt min mand, igen, at jeg ikke ønsker flere børn og at jeg er meget ked af min graviditet. Jeg sagde også at jeg føler, at jeg er ved at miste mig selv, og ikke har overskue til mine børn/familie fordi jeg overrække og er for træt. jeg græd meget og var virkelig frustreret, hvilket han var meget overrasket over. 
Han blev ked af det til at starte med og tog hjemmefra nogle timer. Så kom han hjem igen og undskyldte for, at drive mig så langt ude. Han var med på at jeg ville få en abort, også uden hans tilladelse, så han valgte at støtte mig og være der for mig. Men jeg har det ikke godt. Jeg har det så dårligt over at jeg har fået fjernet en måske sund og rask baby, helt bevidste. Det knuser mig rigtig meget. Vi har nu aftalt at jeg går på sikker prævention og vi først kan snakke børn igen om 4-5 år. 

Godt for dig  

selvom det er hårdt med en abort - men jeg tror du har valgt helt rigtigt godt du fik snakket med din mand. 
kæmpe kram 

Anmeld Citér

10. juli 2023

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Du er virkelig sød. 

Hvor er jeg glad for at læse din opdatering..

det er så fedt at du fik sagt fra så han 100% forstod og hørte dig og det du sagde..

og fedt at han valgte at støtte dig og i kunne få en åben snak om fremtidsplanerne med børn og du kunne få sikker prævention så du kunne få ro og fokus på de børn i har sammen...

sender dig masser af positive tanker og kram...

jeg har læst med på sidelinjen og været bekymret for dig og din familie...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.