Tak for alles svar, jeg er så glad for at høre mulighederne, og jeg vil klart benytte mig af privatpraktiserende gyn, udenom min læge. Han har adgang til min sundhed, og jeg tænkte nu mere, at hvis noget gik galt ig jeg så skulle på sygehuset, vil der blive sagt højt at jeg har fået nogle piller til abort.
I har alle misforstået mig. Min mand er meget sød, og en rigtig god far for vores 4 børn. Han har bare et stort behov for at få det køn vi ikke har. Det har jeg bare ikke. Han bliver ked af det og skuffet hver gang jeg siger at jeg ikke ønsker. Har derfor løget mig til at jeg ikke benytter prævention fordi han bare ønsker sig flere børn. Jeg har så svært ved at sige at det er sådan jeg vil have det og slut, da jeg er bange for at knuse ham. Han bliver så ked af at jeg ikke ønsker at blive ved med at få børn. Ellers er han virkelig sød, hjælpsom og kærlig, det er virkelig det eneste problem vi har sammen. Han vil aldrig accepter en abort, og det kommer til at ødelægge os
Jeg takker alle igen for forståelsen og for alle råd, sætter pris på hver besked
Anmeld
Citér