Hvor stor er jeres partner vedhæng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2023

NumseSMAG

Youtube det. Der findes faktisk nogle der har lavet en video til undervisning om størrelsen osv. 

Dr. Har på P3 har de lavet noget der hedder sex med p3. Der kan du også få merer information. De har et helt episode på 60min om pikken størrelse. 

Men jeg er helt enige med de andre. Svar du har fået. 

.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2023

NumseSMAG

Min kærestes penis er under gennemsnittet og når den ikke er stiv er den mini. Men helt ærligt. Selvom jeg har været sammen med større og andre penisser, så er det fanme den der giver de bedste orgasmer og den som virker bedst. Han kommenterer ofte på at den er lille og han er lidt flov, og jeg siger bare jeg synes den er den bedste. Skid hul i størrelse. Stor, lille. I don't care. Jeg elsker min kæreste for den han er. 

.

Anmeld Citér

12. december 2023

NumseSMAG

Hej Anne - uha… stakkels mand. At bruge hans pik’s størelse i mod ham, er nok det der rammer en mand hårdest. Selv er jeg 18 (når flaget er hejst) Det har jeg altid været glad for og stolt over, da jeg ikke har kammerater der er større. Desværre har min kone gennem nu 30 år (efter hendes egen opfattelse) aldrig før set så lille en pik . Det er noget der gør nas, og rammer ens mandom meget hårdt. Just so you know…. Du kan aldrig rette op på den måde

Anmeld Citér

14. december 2023

Johnjohn

Tullebadulle skriver:

Er der ikke utroligt meget om størrelsen på mænds vedhæng for tiden???

og jer der siger 22/18 eller andet cm… har I decideret målt med en lineal? Lyder lidt komisk. 

Det kan godt være at du synes det er komisk. Jeg har ALDRIG hørt om en mand/dreng der ikke ved præcis hvor lang den er… blandt mænd imellem, er det virkelig noget der giver “street kredit” i omklædningsrummet. Store muskler kan alle få, men en større diller… nej. Det kan godt være at kvinder er ligeglade med størrelsen, men det er mænd ikke. Nogle kompenserer med store muskler, andre store biler, eller noget helt 3. Blandt mænd er det størrelsen på pikken der styrer og bestemmer hierakiet

Anmeld Citér

14. december 2023

Tullebadulle

Johnjohn skriver:

Det kan godt være at du synes det er komisk. Jeg har ALDRIG hørt om en mand/dreng der ikke ved præcis hvor lang den er… blandt mænd imellem, er det virkelig noget der giver “street kredit” i omklædningsrummet. Store muskler kan alle få, men en større diller… nej. Det kan godt være at kvinder er ligeglade med størrelsen, men det er mænd ikke. Nogle kompenserer med store muskler, andre store biler, eller noget helt 3. Blandt mænd er det størrelsen på pikken der styrer og bestemmer hierakiet

Det kan meget vel være at mændene ved det… men jeg har virkelig aldrig selv kendt størrelsen på mine kæresters vedhæng. Selvfølgelig på øjemål men da ikke med lineal osv. De har da heller aldrig sagt det. 
Men ja det giver nok street credit.

Anmeld Citér

14. december 2023

Christian Darcy

Profilbillede for Christian Darcy
Tullebadulle skriver:

Det kan meget vel være at mændene ved det… men jeg har virkelig aldrig selv kendt størrelsen på mine kæresters vedhæng. Selvfølgelig på øjemål men da ikke med lineal osv. De har da heller aldrig sagt det. 
Men ja det giver nok street credit.

Det er som størrelsen på de fisk der gled af krogen...

Men det betyder noget godt hvis det har betydning, og intet hvis det ikke har.

Hvis det betyder noget og ikke stemmer løser det sikkert sig selv.

Alle synes deres egen baby er smuk.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.