Hvor stor er jeres partner vedhæng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2023

AnoMor

fehår skriver:

Ja, men der er stor forskel på, om det er ens første indlæg, og om det forresten lige omhandler, at man i den grad har kvajet sig...

Tænker du stadig ikke at en underskrift indikerer autencitet. Men lad det nu være ved det  

opslaget i sig selv virker ikke troværdigt ihverfald. Og hvis det er, så er det da mennesker jeg er glad for jeg ikke har i mit liv. Usympatiske og upassende. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2023

Kontrast

Nu tænker jeg også troll, men hvis ikke, så er det da fuldstændig upassende at kommentere sin teenagesøns pik overfor andre (wtf) og så er jeg godt nok også lettet over aldrig at have haft en kæreste, der så bramfrit og sårende har kommenteret min røv/bryster/ fisse på den måde

Anmeld Citér

9. juni 2023

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Ab1779 skriver:

Jeg taler desværre ofte før jeg tænker...  Da han blev så ked af det blev jeg selvfølgelig nød til at trække i land på alle mulige måder.. Men desværre ikke særlig vellykket

Og da du så indså, at du havde såret ham dybt, var din første indskydelse at skrive og efterlyse fremmede kvinders bud på, hvilken størrelse deres partners penis har? Information, som du ønsker, fordi … -? 
Enten troller du, eller også har du en absurd og uempatisk tankegang. 

Anmeld Citér

9. juni 2023

Anonym

Oh. My. God.

Anmeld Citér

9. juni 2023

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Youtube det. Der findes faktisk nogle der har lavet en video til undervisning om størrelsen osv. 

Dr. Har på P3 har de lavet noget der hedder sex med p3. Der kan du også få merer information. De har et helt episode på 60min om pikken størrelse. 

Men jeg er helt enige med de andre. Svar du har fået. 

Anmeld Citér

9. juni 2023

Hanspige

Hvor er det mærkeligt at diskutere sit barns kønsdele

Anmeld Citér

10. juni 2023

Meheju

Profilbillede for Meheju
Hanspige skriver:

Hvor er det mærkeligt at diskutere sit barns kønsdele

Jeg syntes faktisk ligeledes det er utroligt meget lidt charmerende at voksne folk/kvinder kalder kønsdele for pik og fisse.

Jeg ved ikke noget mere utændbart når mænd siger; Hva så skal du lige ha fars pik i din fisse....

Måske er jeg sippet men syntes simplet hen det er grimt 

Anmeld Citér

10. juni 2023

Hanspige

Meheju skriver:

Jeg syntes faktisk ligeledes det er utroligt meget lidt charmerende at voksne folk/kvinder kalder kønsdele for pik og fisse.

Jeg ved ikke noget mere utændbart når mænd siger; Hva så skal du lige ha fars pik i din fisse....

Måske er jeg sippet men syntes simplet hen det er grimt 

Det kommer an på konteksten synes jeg. Men okay jeg har heller ikke været sammen med nogen der omtaler sig selv som far

Anmeld Citér

13. juni 2023

Anonym

Jeg er lidt i tvivl om hvad det vil betyde for den situation du kom op i at vide hvor stor andre mænds penis er?

Der er masser af steder på nettet hvor du kan læse om størrelser og gennemsnit, så måske er det en anden debat du gerne vil starte?

Anmeld Citér

4. juli 2023

Anonym

23cm lang og 18cm i omkreds

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.