Hvor stor er jeres partner vedhæng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2023

PERVERSE fantasier

Og da du så indså, at du havde såret ham dybt, var din første indskydelse at skrive og efterlyse fremmede kvinders bud på, hvilken størrelse deres partners penis har? Information, som du ønsker, fordi … -? 
Enten troller du, eller også har du en absurd og uempatisk tankegang. 

.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2023

Johnjohn

Ab1779 skriver:

Puha. Jeg kom godt nok til at gøre min nye kæreste ked af det den anden dag.. Han sagde at hans teenage søn havde en ordentlig krabat.. Og det var nok ikke hans gener der var slået igennem der. Hvor til at det fløj ud af mig at han da godt nok heller ikke havde været særlig heldig med hans størrelse. Så blev han helt tavs og sagde at hans lagde da lige over gennemsnittet. Så han mente bestemt ikke den er lille. ���� Men ak. Det er den mindste jeg har prøvet. Specielt min x mand gennem mange år havde en meget stor penis.. Nu er jeg så nysgerrig.. Hvor stor er jeres partner..? Hvis i ikke ved det så kom med jeres bedst gæt.. �� Hilsen Anne 

Hej Anne - uha… stakkels mand. At bruge hans pik’s størelse i mod ham, er nok det der rammer en mand hårdest. Selv er jeg 18 (når flaget er hejst) Det har jeg altid været glad for og stolt over, da jeg ikke har kammerater der er større. Desværre har min kone gennem nu 30 år (efter hendes egen opfattelse) aldrig før set så lille en pik . Det er noget der gør nas, og rammer ens mandom meget hårdt. Just so you know…. Du kan aldrig rette op på den udtalelse

Anmeld Citér

19. oktober 2023

Anonym

Min kærestes penis er under gennemsnittet og når den ikke er stiv er den mini. Men helt ærligt. Selvom jeg har været sammen med større og andre penisser, så er det fanme den der giver de bedste orgasmer og den som virker bedst. Han kommenterer ofte på at den er lille og han er lidt flov, og jeg siger bare jeg synes den er den bedste. Skid hul i størrelse. Stor, lille. I don't care. Jeg elsker min kæreste for den han er. 

Anmeld Citér

19. oktober 2023

Anonym

Min mands penis er 21 cm, når den er stiv. Men altså, det er vel vigtigere at den virker, end hvor lang den er?

Anmeld Citér

19. oktober 2023

Tullebadulle

Er der ikke utroligt meget om størrelsen på mænds vedhæng for tiden???

og jer der siger 22/18 eller andet cm… har I decideret målt med en lineal? Lyder lidt komisk. 

Anmeld Citér

19. oktober 2023

Anonym

Tullebadulle skriver:

og jer der siger 22/18 eller andet cm… har I decideret målt med en lineal? Lyder lidt komisk. 

Det er der. Skulle ikke undre mig, at de fleste tråd er startet af samme person, der er forbavsende meget optaget af emnet.

Anmeld Citér

19. oktober 2023

Anonym

Tullebadulle skriver:

Min mand har målt sin, mest i sjov, da han gerne ville vide, hvor lang den var 

Komisk vil jeg nok ikke vælge at kalde det.

Anmeld Citér

12. december 2023

NumseSMAG

Ja det var nok ikke den heldigste kommentar,men når det så er sagt,så ved de fleste mænd jo godt,om de er vel udrustet eller ej,og da der må være tale om en grand voksen mand,synes jeg jo et undskyld er fint,også videre i teksten.

Den gennemsnitlige penis er faktisk kun 13cm.

vi målte min mands som teenager,og der var den 16cm

..

Anmeld Citér

12. december 2023

NumseSMAG

Puha. Jeg kom godt nok til at gøre min nye kæreste ked af det den anden dag.. Han sagde at hans teenage søn havde en ordentlig krabat.. Og det var nok ikke hans gener der var slået igennem der. Hvor til at det fløj ud af mig at han da godt nok heller ikke havde været særlig heldig med hans størrelse. Så blev han helt tavs og sagde at hans lagde da lige over gennemsnittet. Så han mente bestemt ikke den er lille. ���� Men ak. Det er den mindste jeg har prøvet. Specielt min x mand gennem mange år havde en meget stor penis.. Nu er jeg så nysgerrig.. Hvor stor er jeres partner..? Hvis i ikke ved det så kom med jeres bedst gæt.. �� Hilsen .

Anmeld Citér

12. december 2023

NumseSMAG

Jeg syntes faktisk ligeledes det er utroligt meget lidt charmerende at voksne folk/kvinder kalder kønsdele for pik og fisse.

Jeg ved ikke noget mere utændbart når mænd siger; Hva så skal du lige ha fars pik i din fisse....

Måske er jeg sippet men syntes simplet hen det er .

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.