Ab1779 skriver:
Puha. Jeg kom godt nok til at gøre min nye kæreste ked af det den anden dag.. Han sagde at hans teenage søn havde en ordentlig krabat.. Og det var nok ikke hans gener der var slået igennem der. Hvor til at det fløj ud af mig at han da godt nok heller ikke havde været særlig heldig med hans størrelse. Så blev han helt tavs og sagde at hans lagde da lige over gennemsnittet. Så han mente bestemt ikke den er lille. Men ak. Det er den mindste jeg har prøvet. Specielt min x mand gennem mange år havde en meget stor penis.. Nu er jeg så nysgerrig.. Hvor stor er jeres partner..? Hvis i ikke ved det så kom med jeres bedst gæt.. Hilsen Anne
Hej Anne - uha… stakkels mand
. At bruge hans pik’s størelse i mod ham, er nok det der rammer en mand hårdest. Selv er jeg 18 (når flaget er hejst) Det har jeg altid været glad for og stolt over, da jeg ikke har kammerater der er større. Desværre har min kone gennem nu 30 år (efter hendes egen opfattelse) aldrig før set så lille en pik
. Det er noget der gør nas, og rammer ens mandom meget hårdt. Just so you know…. Du kan aldrig rette op på den udtalelse
Anmeld
Citér