Hvor stor er jeres partner vedhæng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22.517 visninger
35 svar
114 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. juni 2023

Ab1779

Profilbillede for Ab1779

Puha. Jeg kom godt nok til at gøre min nye kæreste ked af det den anden dag.. Han sagde at hans teenage søn havde en ordentlig krabat.. Og det var nok ikke hans gener der var slået igennem der. Hvor til at det fløj ud af mig at han da godt nok heller ikke havde været særlig heldig med hans størrelse. Så blev han helt tavs og sagde at hans lagde da lige over gennemsnittet. Så han mente bestemt ikke den er lille. ���� Men ak. Det er den mindste jeg har prøvet. Specielt min x mand gennem mange år havde en meget stor penis.. Nu er jeg så nysgerrig.. Hvor stor er jeres partner..? Hvis i ikke ved det så kom med jeres bedst gæt.. �� Hilsen Anne 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2023

Oddi

Profilbillede for Oddi

Har ingen ide om størrelsen på min mands penis. Den gør præcis det den skal og jeg synes den er flot når jeg ser ham nøgen. Han er formentlig omkring gennemsnittet men helt ærligt er jeg så ligeglad med præcis hvor lang den er - bare den kan hvad den skal. 

Jeg føler egentlig man burde have større fokus på hvad en mand kan med sin penis fremfor hvor stor den er. 

Og, egentlig så synes jeg det er mega tarveligt ( og egentlig også ret upassende idt teenagesønnen) det du har sagt til din mand. Hvis det var den anden vej rundt var jeg blevet SÅ ked af det og såret. Så i min optik skylder du en kæmpe undskyldning. 

Anmeld Citér

8. juni 2023

Anonym

Nøj hvor er det også en usympatisk kommentar du fik fyret afsted. Man skal aldrig kommentere på noget man ikke kan ændre på. Tænk hvis han havde sagt det samme om dine bryster, kropsform eller lign. Av av av. 

jeg aner ikke hvor stor min kærestes penis er. det er ikke den største, men det gør absolut ikke noget. Den er bestemt stor nok til det den skal tænker den er helt gennemsnitlig. Måske ca 15cm og 4-4.5 i diameter. 

Anmeld Citér

8. juni 2023

IenFart

Profilbillede for IenFart

Det her lugter af det vildeste troll indlæg. Beklager hvis det ikke er tilfældet, men altså

Anmeld Citér

8. juni 2023

fehår

IenFart skriver:

Det her lugter af det vildeste troll indlæg. Beklager hvis det ikke er tilfældet, men altså

Det var også min første tanke. Især når TS skriver under med navn...

Anmeld Citér

8. juni 2023

Ab1779

Profilbillede for Ab1779
Oddi skriver:

Har ingen ide om størrelsen på min mands penis. Den gør præcis det den skal og jeg synes den er flot når jeg ser ham nøgen. Han er formentlig omkring gennemsnittet men helt ærligt er jeg så ligeglad med præcis hvor lang den er - bare den kan hvad den skal. 

Jeg føler egentlig man burde have større fokus på hvad en mand kan med sin penis fremfor hvor stor den er. 

Og, egentlig så synes jeg det er mega tarveligt ( og egentlig også ret upassende idt teenagesønnen) det du har sagt til din mand. Hvis det var den anden vej rundt var jeg blevet SÅ ked af det og såret. Så i min optik skylder du en kæmpe undskyldning. 

Jeg taler desværre ofte før jeg tænker...  Da han blev så ked af det blev jeg selvfølgelig nød til at trække i land på alle mulige måder.. Men desværre ikke særlig vellykket

Anmeld Citér

8. juni 2023

AnoMor

fehår skriver:

Det var også min første tanke. Især når TS skriver under med navn...

Det gør Stine da også. Men hun er ikke en troll

men jeg tænker dog også super troll på det her indlæg. 

Anmeld Citér

8. juni 2023

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes det lidt uheldigt, at kommentere på noget der ik ka ændres. Og ka derfor godt forstå at han bliver såret. 

Det sagt, så er det altså også ret upassende at diskutere størrelsen på en teenagers penis, lidt ligesom jeg ville finde det upassende, at andre diskuterede størrelsen på pigernes bryster.

Så skynd dig at undskyld igen! Vh Stine 

Anmeld Citér

8. juni 2023

fehår

AnoMor skriver:

Det gør Stine da også. Men hun er ikke en troll

men jeg tænker dog også super troll på det her indlæg. 

Ja, men der er stor forskel på, om det er ens første indlæg, og om det forresten lige omhandler, at man i den grad har kvajet sig...

Anmeld Citér

8. juni 2023

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Ja det var nok ikke den heldigste kommentar,men når det så er sagt,så ved de fleste mænd jo godt,om de er vel udrustet eller ej,og da der må være tale om en grand voksen mand,synes jeg jo et undskyld er fint,også videre i teksten.

Den gennemsnitlige penis er faktisk kun 13cm.

vi målte min mands som teenager,og der var den 16cm

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.