kønsscanning :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2009

Trine_H

Hej Kristina,

Tillykke med den lille dreng  Hvor er det da bare dejligt med en af hver...

Mht. navnet så kender jeg problemet. Vi skal jo også have en dreng, og jeg havde kun fundet pigenavne inden vi fandt ud af kønnet.

Men jeg tror vi er blevet enige om, at det enten bliver Mads eller Lukas... Men det kan nok nå, at ændre sig mange gange endnu

Hvornår er det du  har termin?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2009

Kristina V

Trine_H skriver:

Hej Kristina,

Mht. navnet så kender jeg problemet. Vi skal jo også have en dreng, og jeg havde kun fundet pigenavne inden vi fandt ud af kønnet.

Men jeg tror vi er blevet enige om, at det enten bliver Mads eller Lukas... Men det kan nok nå, at ændre sig mange gange endnu

Haii Trine..

jo tak og i lige måde Det bliver dejligt med en lille mand. Har os indrammet scannings billed af ham og hans lille tissemand, så det ikke kun er Karoline som står fremme hihi...

Ja men det er godt man har længe til det med navn. Men ved fra sidst man lige så godt kan snakke om det inden.

Jeg har termin den 14 april.Så det er vel lige omkring dig.

Tænkte på om i høre til Vamdrup kommune egentlig? mere om vi måske kom i mødergruppe sammen...

Anmeld

3. november 2009

Kristina V

Trine_H skriver:

Hej Kristina,

Haii Trine..

jo tak og i lige måde Det bliver dejligt med en lille mand. Har os indrammet scannings billed af ham og hans lille tissemand, så det ikke kun er Karoline som står fremme hihi...

Ja men det er godt man har længe til det med navn. Men ved fra sidst man lige så godt kan snakke om det inden.

Jeg har termin den 14 april.Så det er vel lige omkring dig.

Tænkte på om i høre til Vamdrup kommune egentlig? mere om vi måske kom i mødergruppe sammen...

Anmeld

3. november 2009

Trine_H

Så har vi termin tæt på hinanden - jeg har d. 5. april.

Vi bor i Vamdrup kommune, så det kunne da sagtens tænkes, at vi kommer i mødregruppe sammen. Det kunne da være sjovt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.