kønsscanning :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.614 visninger
33 svar
0 synes godt om
1. november 2009

Kristina V

Hej piger.

Så er det imorgen vi skal have en scanning af vores lille bebs. Tror selv det er en dreng, men det får vi at se imorgen.

Nogle af jer der har prøvet sådan en kønsscanning?

Karoline var en ren overraskelse for os, der viste vi intet. Synes bare jeg har et stort behov for at vide kønnet denne gang, så glæder mig rigtig meget..

/Kristina- som mangler en STOR vinterjakke snart..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2009

Muffinmus

he he, jamen spændende da...

Jeg var til en 17+0, om ingen tvivl, det var en lille pige derinde og også det der kom ud jo:-)

Anmeld

1. november 2009

sbs78

Hej Ven

Uuuu det bliver så spændene i morgen. Glæder mig til at hører fra dig

Anmeld

1. november 2009

ivfmarie

Uhh hvor spændende!

Jeg blev scannet grundigt for at lure kønnet på Malte da vi ventede ham - men det var ikke en decideret kønsscanning. Det var vist hvad man kan kalde en frønsegode pga mit job.

Nu om dage (kors det lyder som en kliche) er det vist med 3d-scanner at de ser efter køn, ikk? Min scanning var med en "gammeldags" scanner, men med en meget tålmodig læge .

Kan godt forstå du gerne vil vide kønnet her 2.gang. Det er det praktiske planlægger-gen der er voksetefter du er blevet mor 1.gang .

Anyways - pøj pøj , og giv da endelig besked når I ved noget sikkert.

Marie

Anmeld

1. november 2009

Muffinmus

min var kun i 2d, men vi var alligevel overhovedet ikke i tvivl:-)

Anmeld

1. november 2009

Juniors mor

uhh hvor spændende - kan godt forstå du glæder dig

Jeg er også alt for nysgerrig til ikke at vide det, det er nemlig fantastisk at kunne planlægge

-Helle

Anmeld

1. november 2009

Nadi

Vi havde besluttet os for en kønsscanning den her gang, for vi vidste heller ingen ting som jer da vi skulle have Oliver, og jeg havde samme behov/trang/nysgerrighed efter at vide kønnet den her gang.

Men da vi var til MD-scanning spurgte Dennis, meget utålmodigt, om sygeplejersken ville sige hva køn det blev, hvis hun kunne se det. Og der var absolut ingen pung eller tissemand at se, kun to hvide streger (skamlæber). Så vi satser på at der kommer en lille pige ud.

Det bliver da rigtig spændende at se om din fornemmelse holder stik  Glæder mig til at høre hva de finder derinde!

Anmeld

2. november 2009

Kristina V

Så er det snart..

Glæder mig glæder mig glæder mig.

Anmeld

2. november 2009

Tynen

WEEEE! Glæder mig til at høre om det..

Kan overhovedet ikke blive enig med mig selv om hvad jeg tror det bliver..
Bliver spændende at finde ud af

Anmeld

2. november 2009

Lulle25

Ej hvor spændende, Håber snart at høre fra dig. Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.