kønsscanning :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2009

Tynen

Neeeei!!!
STORT TILLYKKE MED PRINSEN

Det er så fedt med en af hver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2009

Kaufie

Tillykke med prinsen i maven.

Jeg vil gerne have en Victor - men måske jeres prins skal hedde noget med D? Kristina og Karoline, Daniel og....Dennis?

Anmeld

2. november 2009

Kristina V

Synes jo os noget med D. men hans Daniels bror hedder Dennis, og kan ikk rigtig komme på nogle pæne navne med D. Så kom frisk med forslag..

Lulle: ja det er rigtig vi har længe, men det er lidt sjovt at lege med tanken. Daniel sagde Karoline hvor jeg slet ikk kunne li det, men da hun kom ud var hun bare en lille fin Karoline, så navnet ska nok skift 80 gange.

1000 tak for alle lykkeønskningerne

Anmeld

2. november 2009

Mie A

David - Dan - Damian ??

Anmeld

2. november 2009

Tynen

Lulle25 skriver:

Tillykke med drengen. Vi fandt først ud af hvad Peter skulle hedder da han var 9 uger, så I har masser af tid til at finde det helt rigtige navn 

Ork ja! I har masser af tid - Been there 

Hvad er der med de drengenavne? Hvorfor er det så svært?!

Er helt forelsket i navnet Viggo, men næh nej.. Det vedlagde manden og resten af familien veto mod

Anmeld

2. november 2009

Lulle25

Ja det er bare så svært med de drengenavne, havde vi fået en pige skulle det være sophia og det kan man jo ikk kalde en dreng

Anmeld

2. november 2009

Kristina V

Mon ikk han vil blive mobbet så lulle.. hehe... Måske jeg i hvert fald var kommet med en kommentar.

Hvis det blev en pige tror jeg det blev Josefine eller Karla.

Viggo.. Det var hva min skildpade hed. hehe. Men ELSKER de der helt gamle navne. Manden har bare tusset Karolines navn ned af armen, og han nægter og få Konrad stående...

Anmeld

2. november 2009

Anne85

Hvad med David  Ellers så synes jeg jo Kristian er det dejligste drenge navn  men det behøver vel heller ikke passe med forbogstave... eller hvad  Er det bare os herhjemme der er så tossede at vi ikke har tænkt over at navnene skal passe sammen

Og endnu engang stort tillykke søde

Anmeld

2. november 2009

Kristina V

Anne85 skriver:

Hvad med David  Ellers så synes jeg jo Kristian er det dejligste drenge navn  men det behøver vel heller ikke passe med forbogstave... eller hvad  Er det bare os herhjemme der er så tossede at vi ikke har tænkt over at navnene skal passe sammen

Og endnu engang stort tillykke søde

Vil du virkelig vide om jeg synes i er tosset hjemme hos jer.. hih..

Det SKAL heller ikk passe sammen. Vi havde snakket om Felix, men det passer da bare ingen steder med vores navne..

Anne, Jacob og Kristian er da os nogle fine danske navne sammen.. Men ja er helt vildt med Kristian. Det står faktisk i en bog vi lavede da jeg ventede Karoline med navne..

Anmeld

2. november 2009

Anne85

Hi hi... så er det da det han skal hedde  Og tænk hvor sød man bliver når man hedder Kristian

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.